Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Lille netsupermarked satser på Kina

Foto: morguefile.com



Friday den 30 June 2017 kl. 11:20

Efter en millioninvestering fra kinesisk selskab satser et lille dansk netsupermarked på at sælge dagligvarer til riget i midten.

Et af landets mindre netsupermarkeder, Shobr, satser nu på det kinesiske marked. Det skriver Børsen.

Herhjemme er Shobr endnu ikke lige så stort et brand som eksempelvis konkurrenten Nemlig.com. Men en tocifret millioninvestering fra kinesiske Bohouse åbner nu op for helt nye muligheder.

Fremover vil Shobr sælge dagligvarer til kineserne - blandt andet gennem den Amazon-lignende markedsplads Alibaba.

- Kineserne har sagt til os: Vi kommer med alle de midler, der skal til, siger direktør Lars Munch til Børsen. Han skal fremover stå i spidsen for et nyt selskab, hvor kineserne ejer 50 procent. Hovedkvarteret rykker samtidig til London og Shanghai.

LÆS OGSÅ: Amazon køber supermarkedskæde for 90 mia kroner



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD