Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Legetøjskoncern ansætter ny direktør

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 5 April 2017 kl. 05:50 - Kilde: Dansk Markedsføring

Denne legetøjskoncern meldte ud i sidste uge, at man ønskede at omstrukturere i ledelsen. Nu har koncernen ansat en ny marketingdirektør.

Selskabet bag legetøjskæderne BR og Toys’R’Us har ansat en ny marketingdirektør. Det skriver Dansk Markedsføring.

Top Toy har ansat Christina Jensen, som kommer fra en stilling som Global Marketing Director i Royal Copenhagen. Hun afløser Thomas Meng, der i sidste uge forlod stillingen i Top Toy som CXO, Chief Experience Officer.

- Vi ønsker en markedsføring i absolut topklasse, der appellerer stærkt til både børn og voksne, hvad enten de møder os online eller i vores butikker. Det glæder mig derfor at få en stærk marketingprofil som Christina Jensen om bord som en del af Top-Toys topledelse, siger administrerende direktør i Top Toy, Søren Torp Laursen, til Dansk Markedsføring.

Christina Jensen får ansvar for alle strategiske og operationelle marketingaktiviteter i BR og Toys’R’Us.

LÆS OGSÅ: Legetøjsgigant omrokerer i ledelsen

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD