Legetøjsgigant omrokerer i ledelsen
Top Toy skiller sig af med profil efter omrokering i legetøjgigantens ledelse.
Stillingen som CXO, chief experience officer, findes ikke længere hos legetøjsgiganten Top Toy. Det betyder, at Thomas Meng, der sad på posten som CXO, forlader Top Toy efter fem et halvt år. Det skriver Dansk Markedsføring.
Thomas Meng blev i 2016 udnævnt til CXO i Top Toy, der står bag legetøjskæderne Fætter BR og ToysRus.
Han havde ansvar for customer insights, touch point-optimering og brandudvikling i de nordiske lande og Tyskland.
Thomas Meng fratræder sin stilling ved udgangen af marts.
Top Toy har 309 butikker fordelt i de nordiske lande og Tyskland. Kæden har 2200 ansatte og omsatte sidste år for 3,5 milliarder kroner.
LÆS OGSÅ: Her er Danmarks nye legetøjskæde
Læs hele artiklen på Dansk MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Ny udvikling i nethandlen: - Det gør ondt i hjertet
Salling Group lover kunderne priskrig
Pessimismen breder sig igen blandt forbrugerne
Faldende efterspørgsel bliver enden for særlig netbutik
Direktør stopper hos kendt tøjmærke
Lars Larsen Group sætter Ilva-direktør fra bestillingen
Måling: Danskerne holder på pengene
Louis Nielsen: Aftaler i shoppingcentre bremser ekspansion
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops