Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Imerco vil have sine egne mærker frem i lyset

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 15 August 2019 kl. 06:00 af: Redaktionen

Året byder på flere større satsninger hos Imerco. Dem skal et PR-bureau hjælpe med at få ud over rampen.

Imerco indgår samarbejde med kommunikations- og PR-bureauet Klix Kommunikation, som blandt andet får til opgave at sætte fokus på kædens egne mærker og en ny satsning på gastro-grej.

Alene i 2019 er der planer om at lancere 50 nye produkter inden for blandt andet køkken, småmøbler og borddækning, skriver isenkræmmerkæden i en pressemeddelelse.

- Vores produktportefølje vokser konstant, og med nye, store satsninger på egne varer på vej - har vi et ønske om at blive endnu bedre til at fortælle de gode historier og inspirere danskerne, siger Charmaine Jakobsen. Hun er kommerciel chef for Imerco.

- Derfor glæder vi os rigtig meget til at få vores egne produkter ud i de danske medier med hjælp fra kompetente kræfter hos Klix Kommunikation, fortsætter hun.

Klix Kommunikation har også Louis Nielsen, FDB Møbler og Aarstiderne blandt sine kunder.

Imerco har i dag 177 butikker over hele landet efter opkøbet af Inspiration-forretningerne i 2018.

LÆS OGSÅ: Dyr oprydning: Imerco taber millioner

 

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD