Imerco vil have sine egne mærker frem i lyset
Året byder på flere større satsninger hos Imerco. Dem skal et PR-bureau hjælpe med at få ud over rampen.
Imerco indgår samarbejde med kommunikations- og PR-bureauet Klix Kommunikation, som blandt andet får til opgave at sætte fokus på kædens egne mærker og en ny satsning på gastro-grej.
Alene i 2019 er der planer om at lancere 50 nye produkter inden for blandt andet køkken, småmøbler og borddækning, skriver isenkræmmerkæden i en pressemeddelelse.
- Vores produktportefølje vokser konstant, og med nye, store satsninger på egne varer på vej - har vi et ønske om at blive endnu bedre til at fortælle de gode historier og inspirere danskerne, siger Charmaine Jakobsen. Hun er kommerciel chef for Imerco.
- Derfor glæder vi os rigtig meget til at få vores egne produkter ud i de danske medier med hjælp fra kompetente kræfter hos Klix Kommunikation, fortsætter hun.
Klix Kommunikation har også Louis Nielsen, FDB Møbler og Aarstiderne blandt sine kunder.
Imerco har i dag 177 butikker over hele landet efter opkøbet af Inspiration-forretningerne i 2018.
LÆS OGSÅ: Dyr oprydning: Imerco taber millioner
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Influencere bliver overgået som inspiration til salg
Italiener sætter sig på en af de tunge poster i Lidl Danmark
Profil fra Salling Group får direktørjob hos konkurrent i krise
Coop: Lille bølge af butiksåbninger rammer København i juni
Den nye topchef i Salling Group er klar før tid
Afviklet skokæde scorer første overskud i årevis
En af topfolkene i Lidl siger farvel og tak
Matas vil styrke væksten med investering på over en halv milliard
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Influencere bliver overgået som inspiration til salg
Italiener sætter sig på en af de tunge poster i Lidl Danmark
Profil fra Salling Group får direktørjob hos konkurrent i krise
Coop: Lille bølge af butiksåbninger rammer København i juni
Den nye topchef i Salling Group er klar før tid
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops