Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Bilka sænker priserne på flere tusinde varer

Foto: Dansk Supermarked Group



Monday den 2 March 2020 kl. 11:40 - Kilde: Bureaubiz

En blå kampagne og prisnedsættelser på 5.000 varer er lige nu på plakaten i Bilka. Kunderne skal have tillid til priserne, lyder det.

I Bilka bliver prisen på 5.000 varer i nonfood-afdelingerne nu sat ned. Det skriver Bureaubiz.

Prisnedsættelserne bliver kommunikeret ud til kunderne gennem en ny kampagne, der skal styrke tilliden til kædens normalpriser. I den forbindelse spiller den blå farve en væsentlig rolle.

- Der er en masse symbolik i at kommunikere ‘Blå Lav Pris’, da vi dels vil kommunikere lav pris og holde fast i Bilkas blå farve, og dermed distancere os fra de gule tilbudspriser, siger marketingchef Tore Nederland til Bureaubiz.

Siden 2017 har søsterkæden Føtex haft succes med sin egen priskampagne, hvor en en talende boksehandske på snøvlende vis gør folk opmærksomme på, at butikkerne har sænket priserne.

LÆS OGSÅ: Populær kampagne giver Bilka og Føtex klager på halsen

Læs hele artiklen på Bureaubiz


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD