Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Direktør: Satsning på nettet kan blive næste skridt for Føtex

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 22 October 2019 kl. 10:08 - Kilde: Finans

Selvom det ikke er profitabelt at sælge dagligvarer online, så giver det andre fordele, mener direktør. Satsning i Føtex kan være på vej.

Allerede nu har Føtex en netbutik, hvor sortimentet primært består af nonfood- og drikkevarer. Men det kan snart ændre sig.

Næste skridt for kæden kan meget vel blive salg af dagligvarer på nettet, lyder det fra Thor Skov Jørgensen i et interview med Finans. Han er både kædedirektør for Føtex og chef for e-commerce i hele Salling Group.

- Det er slet ikke profitabelt lige nu at sælge fødevarer online i Danmark, men vi ser, at det driver loyalitet på den lange bane, siger han til Finans.

- Så vi skal i alle formater være tilgængelige for kunderne, hvor de er. Digital tilstedeværelse er vigtigt for at øge og fastholde relevansen. Samtidig med at vi hele tiden skal fokusere på og udbygge de klassiske detaildyder i de fysiske butikker, fortsætter han.

Der skulle angiveligt være tale om en løsning, hvor kunderne kan afhente pakkede dagligvarer i kædens butikker.

LÆS OGSÅ: Populær kampagne giver Bilka og Føtex klager på halsen

Læs hele artiklen på Finans


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD