Træningsforløb skal forbedre sløj kundeservice i København
Niveauet for kundeservice kunne godt være højere i indre København, lyder det fra organisation, som nu starter et træningsforløb.
Spørger man organisationen KBH - Commerce & Culture (KCC), som repræsenterer detail- og erhvervsvirksomheder i indre København, så kunne der godt være brug for at forbedre niveauet for kundeservice.
Derfor starter organisationen nu et træningsforløb i samarbejde med konsulenthuset Meng & Company.
- Fordelen ved vores træningsforløb er, at den professionelle træning ikke kun er for de store spillere, men nu også er tilgængelig for den mindre forretningsdrivende, siger John Hansen i en pressemeddelelse. Han er direktør i KCC.
- At mødes på tværs af størrelse og erhverv og modtage og give inspiration til hinanden, ser jeg også som en unik gevinst, fortsætter han.
Træningsforløbet er som udgangspunkt for organisationens medlemmer, men kan en forretning se fordele i at deltage, så er direktøren ikke afvisende.
- Målet er at vi får hævet serviceniveauet i København så både danske og udenlandske gæster får en god oplevelse når de besøger vores fantastiske hovedstad, siger John Hansen.
Gladere kunder
Hos Meng & Company er de klar til at tage udfordringen op og hjælpe forretningerne i Københavns centrum med at få gladere kunder.
- Det handler jo ikke kun om at styrke kundetilfredsheden i de enkelte butikker, men om at gøre det til en oplevelse at besøge Strøget og de omkringliggende gader, siger seniorrådgiver og partner Karsten Koch.
- Uanset om man er turist fra Kina eller familie fra Farum, så har Københavns Indre By utroligt meget at byde på. Og med en styrkelse af serviceniveauet over hele linjen er der basis for at skabe et af Europas bedste områder for shopping og andre gode oplevelser.
Træningsforløbet hedder “Lederskab og Det gode Værtskab” og er målrettet ledere og mellemledere.
LÆS OGSÅ: Så få oplever højt serviceniveau i supermarkederne
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Bahne holder fast i det usædvanligt høje niveau på bundlinjen
Den store test af Basalt fortsætter: Flere butikker lukker - og nye åbner
Salling Group sender unge medarbejdere på lejr
Retail Institute Scandinavia hylder butikskæder med priser
DSK stikker en kæp i hjulet på Salling Groups planer
Succesfuld webshop taber pludselig millioner
Butikkerne halter efter i stærkt regnskab fra Dagrofa
Butikscenter får en ansigtsløftning til 100 millioner
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Giver de nye regler for prismarkedsføring mening for detailbranchen?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Bahne holder fast i det usædvanligt høje niveau på bundlinjen
Den store test af Basalt fortsætter: Flere butikker lukker - og nye åbner
Salling Group sender unge medarbejdere på lejr
Retail Institute Scandinavia hylder butikskæder med priser
DSK stikker en kæp i hjulet på Salling Groups planer
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops