Træningsforløb skal forbedre sløj kundeservice i København
Niveauet for kundeservice kunne godt være højere i indre København, lyder det fra organisation, som nu starter et træningsforløb.
Spørger man organisationen KBH - Commerce & Culture (KCC), som repræsenterer detail- og erhvervsvirksomheder i indre København, så kunne der godt være brug for at forbedre niveauet for kundeservice.
Derfor starter organisationen nu et træningsforløb i samarbejde med konsulenthuset Meng & Company.
- Fordelen ved vores træningsforløb er, at den professionelle træning ikke kun er for de store spillere, men nu også er tilgængelig for den mindre forretningsdrivende, siger John Hansen i en pressemeddelelse. Han er direktør i KCC.
- At mødes på tværs af størrelse og erhverv og modtage og give inspiration til hinanden, ser jeg også som en unik gevinst, fortsætter han.
Træningsforløbet er som udgangspunkt for organisationens medlemmer, men kan en forretning se fordele i at deltage, så er direktøren ikke afvisende.
- Målet er at vi får hævet serviceniveauet i København så både danske og udenlandske gæster får en god oplevelse når de besøger vores fantastiske hovedstad, siger John Hansen.
Gladere kunder
Hos Meng & Company er de klar til at tage udfordringen op og hjælpe forretningerne i Københavns centrum med at få gladere kunder.
- Det handler jo ikke kun om at styrke kundetilfredsheden i de enkelte butikker, men om at gøre det til en oplevelse at besøge Strøget og de omkringliggende gader, siger seniorrådgiver og partner Karsten Koch.
- Uanset om man er turist fra Kina eller familie fra Farum, så har Københavns Indre By utroligt meget at byde på. Og med en styrkelse af serviceniveauet over hele linjen er der basis for at skabe et af Europas bedste områder for shopping og andre gode oplevelser.
Træningsforløbet hedder “Lederskab og Det gode Værtskab” og er målrettet ledere og mellemledere.
LÆS OGSÅ: Så få oplever højt serviceniveau i supermarkederne
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Landsdækkende kæde opruster digitalt: - Vi må ikke blive selvfede
Millioner i tabt omsætning bekymrer i genbrugsbutikker
Coop får topchef med i bestyrelsen
Forbud rammer store dele af detailhandlen fra i dag
Matas-konkurrent på jagt efter milliarden får ny adm. direktør
Usædvanligt træk skal give københavnske butikker et rygstød
Dagligvarekæde sender sportskollektion ud i butikkerne
Folk måber over genåbningsplan: “Ulogisk” og “indlysende åndssvagt”
Seneste afstemninger
Bør det forbydes for dagligvarebutikker at sælge non-food som tøj og elektronik når øvrige specialbutikker er tvangslukket?
Er det en fornuftig beslutning at lukke specialhandlen ned grundet smittespredning?
(Kun primært fysisk butik afstemning) Hvordan endte den samlede Black Friday omsætning i år sammenlignet med 2019?
(Kun primært fysisk butik afstemning) Hvordan forventer du Black Friday omsætningen bliver i år sammenlignet med 2019?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Landsdækkende kæde opruster digitalt: - Vi må ikke blive selvfede
Millioner i tabt omsætning bekymrer i genbrugsbutikker
Coop får topchef med i bestyrelsen
Forbud rammer store dele af detailhandlen fra i dag
Matas-konkurrent på jagt efter milliarden får ny adm. direktør
Seneste blogindlæg
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter
Kære Mette F & Co.: stop venligst opfordringen til at handle online NU – I skader danske arbejdspladser
Den fysiske butiks største trussel!
6 tips til at gøre din webshop mere brugervenlig
Tobakslov skal være effektiv – men med en højere grad af metodefrihed til detailhandlen