Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Så få oplever højt serviceniveau i supermarkederne

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 10 October 2018 kl. 10:43 - Kilde: BT

Supermarkederne halter efter resten af detailhandlen, når det kommer til niveauet af service, viser ny undersøgelse.

Bare 32 procent af forbrugerne oplever “højt” eller “meget højt” serviceniveau, når de handler ind i landets dagligvarebutikker.

Ser man på hele detailhandlen lyder gennemsnittet på 41 procent. Det skriver BT og henviser til en analyse, som Epinion har foretaget for fagforeningen Business Danmark.

- Det er skræmmende at se, og jeg synes faktisk, det er lidt sørgeligt, siger Karsten Koch til BT. Han er ekspert i kundeservice og partner i virksomheden Meng og Co.

- Man ser eksempler på ubehøvlede medarbejdere med jævne mellemrum, og det må jo være udtryk for, at supermarkedskæderne ikke har forstået værdien af god kundeservice, fortsætter han.

LÆS OGSÅ: Ekspert: Danskerne lever med elendig kundeservice

Læs hele artiklen på BT


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD