Så få oplever højt serviceniveau i supermarkederne
Supermarkederne halter efter resten af detailhandlen, når det kommer til niveauet af service, viser ny undersøgelse.
Bare 32 procent af forbrugerne oplever “højt” eller “meget højt” serviceniveau, når de handler ind i landets dagligvarebutikker.
Ser man på hele detailhandlen lyder gennemsnittet på 41 procent. Det skriver BT og henviser til en analyse, som Epinion har foretaget for fagforeningen Business Danmark.
- Det er skræmmende at se, og jeg synes faktisk, det er lidt sørgeligt, siger Karsten Koch til BT. Han er ekspert i kundeservice og partner i virksomheden Meng og Co.
- Man ser eksempler på ubehøvlede medarbejdere med jævne mellemrum, og det må jo være udtryk for, at supermarkedskæderne ikke har forstået værdien af god kundeservice, fortsætter han.
LÆS OGSÅ: Ekspert: Danskerne lever med elendig kundeservice
Læs hele artiklen på BTFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter