Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Absurd ”Postmand Per-afgift" fra regeringen vil skade konkurrenceevnen og danske netbutikker"

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
Læs bloggen her

Et jobmarked 100% målrettet detailbranchen - Kun på detailfolk.dk

På detailfolk.dk vil vi gerne gøre det lettere for både kandidater og virksomheder indenfor detailbranchen at finde hinanden. Derfor tilbyder vi et jobmarked, hvor jobagent, søgekriterier og stillingsfunktioner er 100% målrettet detail. Tilmeld dig Danmarks bedste detail-jobagent her: TILMELD JOBAGENT


>> Opret jobagent her


Søg

Område
Storkøbenhavn
Nordsjælland
Midt-/Sydsjælland
Lolland/Falster
Fyn
Syd/Sønderjylland
Midtjylland
Nordjylland
Bornholm


Jobtype
Butik:
Salgsassistent/sælger
Butikschef/Souschef
Deltid/studiejob
Butikselev
Franchise

Hovedkontor/Leverandør:
Kundeservice/Support
Distriktschef
HR
Webshop/Online
Marketing/PR
Salg
Indkøb/økonomi
Ledelse
Lager/logistik
IT


Branche
Dagligvarer
Elektronik
Sundhed/Kosmetik
Mode
Øvrig detail
Bolig
Franchise
Internethandel

Søg

Head of Real Estate i Sportmaster

GML-HR Retail, Hele Danmark

Har du retail og sport i blodet samt solid erfaring med ejendomsadministration for en stor retailer? Har du et stærkt netværk til at holde dig orienteret om butiksmarkedet i Danmark? Har du styr på, hvor de bedste butikker ligger i de danske byer, og ved du som en af de første, hvornår et butikslejemål er klar til udlejning? Så er du måske Sportmasters nye Head of Real Estate.

Med reference til Head of Operations & Instore bliver din primære opgave at optimere nuværende lejemål og lejekontrakter samt fortløbende analyse og rapportering af lejemålenes omkostninger. Derudover er du dygtig til proaktivt at identificere forretningsmuligheder for nye profitable lejemål. Kort sagt har du det overordnede ansvar for, at kædens butikker altid har den stærkeste markedsposition i gadebilledet. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med regionscheferne om muligheder for optimering af lejemål eller vilkårsforbedring.

Dine opgaver vil bl.a. være:
- Etablere og rapportere fortløbende analyse af omkostninger af lejemål til direktion og bestyrelse.
- Løbende forhandling og optimering af eksisterende lejemål
- Opfølgning på eventuelle udeståender med udlejende part
- Forhandling eller opsigelse af eksisterende lejeaftaler
- Proaktivt se muligheder i at tilpasse lejemål til bedre driftsmæssige vilkår
- Analyse af forretningsmuligheder for nye profitable lejemål i hele landet
- Forrentningsanalyse på eventuelle nye lejemål, både på eget initiativ og på opfordring fra ledelsen

Læs mere




FITTING MODEL/HUSMODEL

ONLY, Brande

Er du smilende og udadvendt, og har du lyst til at arbejde i en kreativ modevirksomhed? Så er du måske en af ONLY’s nye Fitting Models!  For at sikre en god pasform søger vi lige nu en Fitting Model/Husmodel, der har lyst til at få indblik i og være en del af Danmarks stærkeste modebrand. Vi forestiller os, at du netop har afsluttet din uddannelse og nu har lyst til at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver i en afdeling, hvor vi udvikler og skaber nye trends.

Du vil indgå i et af ONLY’s stærke og passionerede produktionsteams og få indsigt i, hvordan en modevirksomhed fungerer. Du vil spille en afgørende rolle i forhold til afprøvning og tilretning, opmåling og kommentering af vores kollektioner i samarbejde med vores designere, konstruktører og indkøbere. Derudover vil du få selvstændige og afvekslende ad-hoc opgaver, der knytter sig til dit produktionsteam.
Du vil være med til at sikre et tæt og effektivt samarbejde med kollegaer på tværs af ONLY. Jobbet indebærer primært afprøvning af tøj i forhold til design og produktion m.m. og er ikke forbundet med fotoskydninger.

Læs mere




TIMEASSISTANCE OVER 18 ÅR, ONLY STORES, HOLSTEBRO

ONLY, Holstebro

Er du udadvendt og service-minded, og er du ovenikøbet vild med mode?  Vi søger lige nu en timeassistance over 18 år, som har lyst til at hjælpe os i butikken ca. otte timer om ugen i vores ONLY-butik i Holstebro

Din fornemmeste opgave vil være at sikre, at vores kunder altid har en god oplevelse, når de besøger vores butik. Dette gør du ved at give den bedste service og vejledning, og ved at sørge for, at butikken altid fremstår præsentabel og viser vores produkter på bedste vis.  Det er vigtigt, at du er udadvendt og imødekommende, og at du nyder at have med mange forskellige mennesker at gøre.  Det er vigtigt at du er fleksibel, da du vil skulle arbejde både i hverdagene og i weekender.

 

Arbejdsområder:
 - Servicere vores kunder ved kassen og ved prøverum
 - Sørge for at butikken altid er ordentlig og præsentabel

Læs mere




Souschef til Tøjeksperten Skive

Tøjeksperten, Skive

Tøjeksperten er en del af PWT Group som tæller mere en 130 butikker i Danmark. Butikkerne sælger en række forskellige af PWT Group‘s egne brands bl.a. Lindbergh, Junk De Luxe, Bison, Morgan, Jacks Sportswear Intl. m.fl.

Du har sammen med din Sales Manager stor indflydelse på den daglige drift af butikken, og kan i høj grad præge din egen hverdag. Derfor lægger vi vægt på, at du er god til at planlægge og prioritere dine opgaver, og kan bevare overblikket i pressede situationer. Med din positive, åbne og direkte personlighed motiverer, coacher og udvikler du dine medarbejdere, og inspirerer dem til at blive endnu bedre, så de yder deres bedste og dermed sikrer, at dine kunder får en ekstraordinær oplevelse hver dag.

Vi forestiller os at du har 2-4 års erfaring fra detailbranchen, gerne inden for tøj/tekstil. Det kan være en fordel at du er udlært salgsassistent. Du har eventuelt allerede haft en lignende stilling og har kendskab til det at lede medarbejdere. Du er drevet af at skabe resultater gennem salg og mersalg, samtidig med at du giver god kundeservice – hver eneste gang!

Læs mere




NOOS SALES RESPONSIBLE - JACQUELINE DE YONG

BESTSELLER, Brande

Er du en strategisk dygtig sælger med et ønske om at udvikle dig i en international modevirksomhed? Kan du tage ansvar for salg til de største kunder i Europa?  Er du en skarp analytiker, der er god til at knække salgstal, og forstår du at omsætte det til konkrete handlinger, så er det måske dig, der skal være den nye NOOS Sales Responsible for Jacqueline de Yongs ”Never Out of Stock” produkter.

Jacqueline de Yong startede som en god idé og en stor vision. På bare syv år har vi opbygget et brand, der er i konstant udvikling. Vi har skabt en holdånd, hvor ingen er i tvivl om, at vi arbejder for et fælles mål – et mål hvor der står Jacqueline de Yong øverst på dagsordenen. Vi laver de bedste produkter til de bedste priser. Vi er de bedste samarbejdspartnere for vores kunder og vores leverandører. Vi er de bedste kollegaer, og du har nu chancen for at komme med på holdet.

Som NOOS Sales Responsible for Jacqueline de Yong er dit overordnede ansvar, at kunderne altid har det rigtige Never Out Of Stock-sortiment på hylderne, og du vil komme til at have daglig dialog med vores største Key Accounts. Du bliver ansvarlig for, at sælgerne ude i landene hele tiden er informeret og opdateret på vores produkter, og i samarbejde med dem er det din opgave at udvikle og optimere vores salg. Vi skal sikre, at kunderne altid kører med fuldt sortiment på de stærkeste styles, da det er her, vi kan sikre vores kunder en solid indtjening. Du får en central rolle i opfølgningen på bedst-solgte styles, og du udarbejder løbende rapporter og updates på performance til gavn for både kunder og salgsteamet. 

Læs mere




HUSMODEL

VERO MODA, Aarhus

Nu har du chancen for at blive en del af holdet bag ét af Europas største womenswear brands. I VERO MODA søger vi en fuldtids husmodel til at afprøve og kommentere på vores styles. Hos VERO MODA bliver du en del af vores Pattern Design team bestående af 11 kolleger, hvoraf 7 er pattern designere. Vi arbejder med produktgrupperne strik, jersey, væv, overtøj, lingeri, jeans, tailoring & pants. Der er højt til loftet og en fri omgangstone. Vi har høje mål for VERO MODA, og du bliver en del af et dynamisk og engageret team, som arbejder tæt sammen på tværs af afdelingerne for at nå disse mål.

Din primære opgave er at prøve og kommentere på vores kollektioner i samarbejde med vores konstruktører og indkøbere. Herudover vil du få selvstændige og afvekslende opgaver, der knytter sig til konstruktionsafdelingen. Disse opgaver afhænger meget af din profil og vores aktuelle behov, men det kunne eksempelvis være håndtering af reklamationer, deltage i videomøder med leverandører, opmåling af forskellige produkter, deltage i modeshows og fremvisninger eller hjælpe indkøberne med at oprette styles i systemet.

Læs mere




REPLENISHMENT PLANNER

VILA, Stilling

Kan du tage ansvar for vores kunders lagerstyring (Vendor Managed Inventory) af ’Never out of stock’ (NOOS) produkter, og leder du efter en udfordrende stilling i en international virksomhed, hvor du har stor mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer?  Dette er karrieremuligheden for dig, som er nyuddannet og drømmer om at omsætte teori til praksis eller dig med et par års erfaring på udkig efter nye og spændende udfordringer.

Du vil blive en del af VILAs NOOS-afdeling, som er en ung og dynamisk afdeling bestående af 10 kolleger. Vi er alle drevet af passionen om at implementere nye ideer og gøre en forskel for detail- og engrospartnere med henblik på at forbedre forretningen. Teamet omkring Vendor Managed Inventory (VMI) er en central del af vores forretning og ansvarlig for hele strømmen af ​​NOOS-varer fra vores centrallager til vores kunder, og sørger for, at vi har det rette lagerniveau på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Vores afdeling er præget af frihed under ansvar og et socialt arbejdsmiljø, hvor vi bringer vores ideer til bordet og motiveres af at se resultaterne af vores indsats.

Som Replenishment Planner bliver du ansvarlig for integrering af nye kunder på systemet, og herefter forecast og planlægning af NOOS-varer til vores vigtigste europæiske kunder. I tæt samarbejde med vores eksisterende planning team og salgsteamet sikrer du et optimalt lagerniveau og optimerer det tilgængelige produktmix hos vores kunder. Et tæt samarbejde med kunder og salgsteamet er nøglen til succes, da vi altid stræber efter at udfordre og udvikle vores forsyningskæde i henhold til et omskifteligt efterspørgselsmønster

Læs mere




Facility Management Assistant

LIDL, Køge

Tekniker søges til vores Facility Management, Logistikcenter Køge, stillingen er på 37 timer. Vil du være med til at sikre en høj kvalitet i vores vedligeholdelse af lageret, installationer og udstyr? Så har vi jobbet til dig. Som Facility Management Assistent har du i samarbejde med din Teamleder, din FM Assistent kollega og Facility Manageren ansvaret for drift og vedligeholdelse af bygninger, installationer og udstyr. 

• Medvirke til dokumentation, reparation, optimering og vedligeholdelse af installationer og udstyr
• At sikre vedligeholdelsen af sikkerheden på lageret
• Udføre mindre reparations- og vedligeholdelsesopgaver, herunder rekvirering og kontrol af eksterne håndværkere
• Tilsyn, test og vedligeholdelse af bygningerne, varmeanlæg, inventar og udenoms arealer
• Ansvarlig for drift af CTS-anlæg med indbygget køleanlæg, alarmanlæg og lysstyring
• Diverse ad hoc opgaver

Læs mere




Customer Care Consultant - Sprog: Tysk, svensk eller norsk

Bolia.com, Aarhus

Bolia.com er en international og ambitiøs virksomhed i kraftig udvikling. Vores Customer Care afdeling er under udvikling, og vi er ved at lave et endnu stærkere setup, hvor vi endnu højere grad kan vejlede vores kunde og giver dem en superbrand oplevelse. For at styrke vores serviceniveau og performance søger vi derfor endnu 3 udadvendte kollegaer. Vi søger en tysktalende, norsktalende og svensktalende kollega til at rådgive henholdvis vores tyske, norske og svenske marked. Det er vigtigt at du taler og skriver et af sprogene på højt niveau - helst som modersmål. Vores mål i Bolia er at være et superbrand, som giver vores kunder verdens bedste service.  

Vi søger en kollega, der er proaktiv og selvstændig, og samtidig er en aktiv medspiller i forhold til vores mål om at give verdens bedste kundeservice. Det er vigtigt, at du forstår balancen mellem grundighed og effektivitet. Vi arbejder i et fast pace miljø, hvor den perfekte løsning bliver målt på både hastighed og indhold. 

Du vil få en stor kontaktflade såvel indenfor som udenfor organisationen. Det er afgørende, at du har gode samarbejdsevner og evner at holde hovedet koldt og humøret højt, når der er travlt. For travlt, det har vi! Du taler og skriver selvfølgelig tysk, svensk eller norsk på et meget højt niveau (helst modersmål), da din primære kontaktflade vil være kunder fra et af de tre markeder.

Læs mere




Ombygningskoordinator - Jylland & Fyn

LIDL, Kolding

Markedet vi opererer i, er i en konstant forandring og det stiller store krav til os og vores butikker.
Derfor er vores fokus altid at give kunderne den bedst tænkelig indkøbsoplevelse, der imødekommer de krav den danske forbruger har.  Vi skal nu igennem en 18 måneders proces hvor rigtig mange af vores butikker skal ombygges til det seneste nye butikskoncept. Derfor søger vi lige nu motiverede mennesker som ønsker en anderledes hverdag, hvor man skal være omstillingsparat og fleksibel.

En stor del af din arbejdstid vil gå med at håndtere de mangeartede opgaver inden for koordinering af ombygninger, herunder bl.a. ansvaret for drift og byggeprocessen. Her vil dit primære fokus være optimering, overholdelse af deadlines, koordinering med de involverede parter og kommunikation med byggefolk, butikspersonalet og regionskontoret.

Læs mere





  side 1 af 10

Tilmeld dig jobagent

Tilmeld dig vores jobagent

(ps..din mailadresse opbevares fortroligt og vil naturligvis aldrig blive videredistribueret til 3. part)



Tilmeld mig










Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD