Bilka i nostalgisk relancering: - Det er det stærkeste slogan
Et gammelt slogan fra slutningen af 1980’erne bliver igen en del af markedsføringen i Bilka.
I de kommende uger finder et gammelt slogan vej til fjernsynsskærme, tilbudsaviser og sociale medier.
Bilka har nemlig besluttet at relancere sloganet Hvem Ka’, som varehuskæden brugte for første gang i slutningen af 1980’erne. Men denne gang i en opdateret version.
Sloganet kommer desuden til at fremgå af Bilkas logo, som i samme ombæring har fået den gamle mørkeblå farve tilbage.
- Når kunderne tænker Bilka, så tænker de ‘Hvem Ka’. Det er det stærkeste slogan, vi nogensinde har haft, og derfor relancerer vi det nu i en ny og selvfølgelig tidssvarende form, siger head of marketing i Bilka, Claus Frederiksen, i en pressemeddelelse.
Med relanceringen vil Bilka gerne give udtryk for, at kæden tilpasser sig kundernes behov.
- Uanset, hvilke købsbehov kunderne har, så prøver vi at opfylde dem bedst muligt. Som for eksempel Bilka ToGo, hvor vi nu tilbyder hjemmelevering efter kundernes ønske om at få deres varer leveret derhjemme. Vi forsøger altid at følge med tiden og opfylde deres behov, siger Claus Frederiksen.
LÆS OGSÅ: Synoptik skifter stil: De sjove reklamer har tabt pusten
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter