Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Bilka i nostalgisk relancering: - Det er det stærkeste slogan

Udklip fra Bilkas nye kampagne. Foto: PR.




Thursday den 7 September 2023 kl. 10:00 af: Kristian Holgersen

Et gammelt slogan fra slutningen af 1980’erne bliver igen en del af markedsføringen i Bilka.

I de kommende uger finder et gammelt slogan vej til fjernsynsskærme, tilbudsaviser og sociale medier.

Bilka har nemlig besluttet at relancere sloganet Hvem Ka’, som varehuskæden brugte for første gang i slutningen af 1980’erne. Men denne gang i en opdateret version.

Sloganet kommer desuden til at fremgå af Bilkas logo, som i samme ombæring har fået den gamle mørkeblå farve tilbage.

- Når kunderne tænker Bilka, så tænker de ‘Hvem Ka’. Det er det stærkeste slogan, vi nogensinde har haft, og derfor relancerer vi det nu i en ny og selvfølgelig tidssvarende form, siger head of marketing i Bilka, Claus Frederiksen, i en pressemeddelelse.

Med relanceringen vil Bilka gerne give udtryk for, at kæden tilpasser sig kundernes behov.

- Uanset, hvilke købsbehov kunderne har, så prøver vi at opfylde dem bedst muligt. Som for eksempel Bilka ToGo, hvor vi nu tilbyder hjemmelevering efter kundernes ønske om at få deres varer leveret derhjemme. Vi forsøger altid at følge med tiden og opfylde deres behov, siger Claus Frederiksen.

LÆS OGSÅ: Synoptik skifter stil: De sjove reklamer har tabt pusten



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD