Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne

- Lone Rasmussen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

Salling Group indgår partnerskab med nyt bureau





Tirsdag den 14 september 2021 kl. 11:32 - Kilde: Dansk Markedsføring

Dagligvarekoncernen Salling Group har valgt et bureau, som får til opgave at klare medieindkøb for alle kæderne.

Bureauet Publicis Danmark skal fremover stå for medieindkøb i Salling Group. Det skriver Dansk Markedsføring.

Partnerskabet gælder for alle brands i Salling Group, men kun for kampagner i den fysiske verden - markedsføring på nettet er ikke en del af aftalen.

- Kulminationen på 2,5 års slid! Holdet har aldrig været stærkere og nu begynder det at give pote. Kæmpe respekt til hele huset og holdet som stod på scenen i Brabrand (Salling Groups hovedkvarter, red.) og blev skamrost, skriver Kenneth Brinkmann i et opslag på LinkedIn. Han er adm.direktør i Publicis,

Hvor stort budgettet kommer til at være, holder parterne for sig selv.

Salling Group har kæder som Føtex, Bilka, Netto, Salling og BR. I det seneste årsregnskab, som gælder for 2020, nåede omsætningen 60,9 milliarder kroner.

LÆS OGSÅ: 155 butikker i Salling Group har fået nyt udstyr

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD