Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

155 butikker i Salling Group har fået nyt udstyr





Friday den 10 September 2021 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

En opgradering af udstyret har sparet Salling Group for en million skridt på en måned. - Der er jo 20 års teknologispring, siger COO.

Salling Group har købt nyt kommunikationsudstyr til de mange butikker i kæderne Bilka, Føtex og BR.

De gamle IP-telefoner er blevet skiftet ud med en løsning, hvor medarbejderne kan tjekke lagerbeholdning og bestille varer direkte på en smartphone.

Det har sparet medarbejderne cirka en million skridt på en måned, skriver virksomheden bag løsningen, Delfi Technologies, på sin hjemmeside.

- Der er jo 20 års teknologispring til den her smartphone. Men det er jo ikke bare en smartphone. For vi har fyldt den op med en masse lækker software, der gør at vores medarbejdere kan yde en endnu bedre service ude i butikkerne, overfor vores kunder, siger Steen Isdahl. Han er COO i Salling Group.

Salling Group har bestilt 5.000 telefoner og medfølgende software til i alt 155 butikker. Her kan medarbejderne nu løse nogle af hverdagens små forhindringer på en hurtigere måde, mener Steen Isdahl.

Telefonerne kan fungere som walkie-talkies, men det er også muligt at sende billeder til sine kolleger, hvis man er på jagt efter en bestemt vare.

LÆS OGSÅ: Stor nyhed i Netto: Skruer op for den digitale satsning



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD