Jysk sætter tryk på digitale reklamer
Der bliver nu pumpet markant flere penge i Jysks digitale reklamebudget.
Hos Jysk Nordic vokser det digitale reklamebudget med over 50 procent, skriver Dansk Markedsføring.
En del af pengene bliver taget fra de gammeldags tilbudsaviser, forklarer Michael Gade. Han er Marketing Director i Jysk Nordic.
- Kunderejserne bliver mere og mere digitale, og vi skal være der, hvor kunderne er. Og i takt med, at vi også i vores egne løbende målinger ser en øget effekt af de digitale aktiviteter, så er det en naturlig vej at gå, siger han og fortsætter:
- Vores digitale budget vokser dels, fordi der kommer flere lande til hvert år - fx skal vi ind i Rusland i 2020 - men også fordi vi allokerer ressourcer fra andre kanaler, fx de trykte aviser.
Jysk gjorde blandt andet gode erfaringer, da julekataloget ikke nåede at blive trykt sidste år. I stedet blev alt lagt på nettet og tv, hvilket gav langt mere reach end ellers, fremgår det af artiklen.
Budgettet for annoncer ligger på omkring en milliard kroner i Jysk Nordic.
LÆS OGSÅ: Lars Larsens møbelkæder bløder
Læs hele artiklen på Dansk MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
To tidligere direktører arbejder på at redde Irma
Holch Povlsen må notere sig et stort milliontab i dansk modeportal
7-Eleven indgår aftale om levering hele døgnet
Topchef jubler over endnu et rekordår for DK Company
Overblik: Sådan ser fremtiden ud for hver enkelt Irma-butik
Topchef i Nemlig: - Vi står selvfølgelig kun endnu stærkere
Flere direktører er stoppet i Coop
Coop slår kæder sammen: SuperBrugsen, Irma og Kvickly forsvinder
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Giver de nye regler for prismarkedsføring mening for detailbranchen?
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
To tidligere direktører arbejder på at redde Irma
Holch Povlsen må notere sig et stort milliontab i dansk modeportal
7-Eleven indgår aftale om levering hele døgnet
Topchef jubler over endnu et rekordår for DK Company
Overblik: Sådan ser fremtiden ud for hver enkelt Irma-butik
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops