Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne

- Lone Rasmussen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

Salling Group og TV2 indgår kommercielt partnerskab





Fredag den 27 august 2021 kl. 11:49 af: Kristian Holgersen

To danske giganter mødes ved juletid: Salling Group og TV2 vil skabe hyggelige universer på tværs af tv og butikker, siger direktør.

Når julekalenderen med nissepigen Tinka igen er tilbage på TV2-skærmen i december 2022, så bliver bliver det med Salling Group som kommerciel partner.

Det skriver TV2 på sin hjemmeside.

Parterne har indgået en fireårig aftale, som giver Salling Group mulighed for at sælge merchaindise fra TV2’s julekalendre, hvor dagligvarekoncernen kommer til at være programsponsor

- Vi glæder os til at komme i gang med vores nye partnerskab med TV 2, og at vi ovenikøbet skyder samarbejdet i gang med endnu en fortælling fra Tinka og Lasses univers, gør os kun endnu mere spændte for julen 2022, siger Henrik Schmidt til TV2. Han er indkøbsdirektør i Salling Group.

- Over de næste fire år skal vi sammen skabe en række spændende og hyggelige juleuniverser på tværs af tv og butikker, så vi får den helt rigtige julestemning ud til de mange børn og voksne, der hvert år følger med i de traditionsbundne familiejulekalendere, siger Henrik Schmidt.

LÆS OGSÅ: Coop finder en ressourcestærk partner til milliardprojekt



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD