Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Nu kan butikker købe shitstorm-forsikring

Mellem jul og nytår blev Bilka udsat for en shitstorm på de sociale medier, da det kom frem, at 17-årige Mohamad Al Jawerheri var blevet fyret. Han er nu blevet genanset
Foto: detailfolk.dk



Monday den 18 January 2016 kl. 10:46 - Kilde: TV 2

Topdanmark har lanceret den første shitstorm-forsikring i Danmark. Se, hvad den dækker.

Mellem jul og nytår blev Bilka som bekendt udsat for en shitstorm på de sociale medier, da det kom frem, at 17-årige Mohamad Al Jawerheri var blevet fyret, fordi han - ifølge Bilka - havde stødt nogle mennesker i en debat på Facebook. 

Topdanmark har nu lanceret en forsikring, der skal hjælpe butikker og andre virksomheder, der kommer i uvejr på de sociale medier. Det sker via en decideret shitstorm-forsikring, oplyser TV 2.

- Mindre virksomheder er gode til deres primære aktivitet, men ofte er de ikke særlig hjemmevante på sociale medier, siger Lars Hem Simonsen, erhvervs- og industridirektør i Topdanmark, til TV 2.

LÆS OGSÅ: Bilka erkender to fyringsfejl - og tilbyder Mohamad genansættelse

Første shitstorm-forsikring i Danmark

Shitstorm-forsikringen er den første af sin slags i Danmark, og Lars Simonsen tror på, at mange kunder vil takke ja til den.

Tegner en virksomhed en shitstorm-forsikring, vil Topdanmark sætte virksomheden i forbindelse med folk fra marketingsbureauet Safe on Net, der rådgiver om, hvordan man håndterer de negative kommentarer.

Ifølge Topdanmarks hjemmeside dækker shitstorm-forsikringen:

  • Rådgivning om, hvordan du bedst muligt håndterer dårlig omtale på sociale medier
  • Rådgivning om, hvordan du forbedrer en dårlig gennemsnitsbedømmelse på anmeldelsessider som Trustpilot og TripAdvisor
  • Hjælp til at håndtere dårlig omtale af din virksomhed, som kommer frem på side et på google ved søgning på din virksomheds navn
  • Løbende evaluering af effekten af hjælpen

LÆS OGSÅ: Sådan vendte Imerco Kähler-shitstorm til hitstorm

Læs hele artiklen på TV 2


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD