Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Modeboss sigter efter 100 nye butikker om året

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 9 November 2021 kl. 10:10 - Kilde: Finans

De offensive spillere bliver lige nu belønnet for deres strategi, og de forsigtige taber, lyder analysen fra en storsatsende Finn Poulsen.

Finn Poulsen, der står i spidsen for den store modekæde Only, har lagt sig fast på en særdeles offensiv strategi.

Ifølge Finans vil modebossen åbne to nye Only-butikker om ugen. På et år løber det op i omkring 100 butikker.

- Konkurrencen i Europa har ændret sig, så de der har valgt en offensiv strategi i markedet får afkast nu. Det som troede, at markedet ville ændre sig efter corona og har holdt igen, taber. Mange konkurrenter syd for grænsen, ejet af blandt andet fonde, er mere defensive end os, siger Finn Poulsen til Finans.

Finn Poulsen er direktør for selskabet bag Only - Bestseller Retail Europe - hvor han også sidder på en del af ejerskabet. Den anden medejer er Anders Holch Povlsen fra Bestseller.

Only har rundt regnet 700 egne butikker i Europa - 50 af dem ligger i Danmark, fremgår det af Bestsellers hjemmeside.

LÆS OGSÅ: Modekæde mister mere end halvdelen af overskuddet

Læs hele artiklen på Finans


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD