Irma sponsorerer stort street food-event
Bestræbelserne på at blive et urbant madhus fortsætter hos Irma.
Når dette års madfestival Street Food om Søerne bliver afholdt senere på måneden, bliver det med Irma som sponsor. Det sker i jagten på innovative producenter af fødevarer, skriver Coop i en pressemeddelelse.
- Street Food er gennem de seneste år blevet et stadig større fænomen i Danmark, hvor både nye fødevareiværksættere og etablerede restauranter har taget fænomenet til sig, skriver Coop.
- Og den udvikling vil Irma gerne være en del af, fortsættes der i pressemeddelelsen.
Samarbejdet med Street Food om Søerne sker som et led i Irmas ambition om at være et "urbant madhus". Det har allerede medført en række andre initiativer - herunder et samarbejde mellem Greater Copenhagen Food Startup og Coop Crowdfunding.
Festivalen Street Food om Søerne løber af stablen fra den 9. til 11. august, hvor der kommer til at være 60 madboder langs søerne.
Undervejs bliver der også uddelt tre priser; Årets bæredygtige, Årets innovative og Årets komposition.
LÆS OGSÅ: Irma dropper særligt butikskoncept
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Taber millioner trods uventet fremgang i butikkerne
Dagligvarekæde tager nu hul på tocifret millioninvestering
Afviser tilbudskrig som svar på skærpet konkurrence
Stor køkkenkæde lukker op mod 20 butikker
Gylden periode ruster tøjbutikker til mere usikre tider
Dagrofa satser videre på ny franchisemodel
Eksklusive varer gav kæmpe omsætning i weekenden
Nye toner fra nethandlen: 2023 bliver et comeback-år
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Giver de nye regler for prismarkedsføring mening for detailbranchen?
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Taber millioner trods uventet fremgang i butikkerne
Dagligvarekæde tager nu hul på tocifret millioninvestering
Afviser tilbudskrig som svar på skærpet konkurrence
Stor køkkenkæde lukker op mod 20 butikker
Gylden periode ruster tøjbutikker til mere usikre tider
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops