Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Irma giver hyldeplads til lokale iværksættere

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 15 May 2019 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

De første produkter er allerede at finde i udvalgte butikker. Det er resultatet af et nyt samarbejde.

Dagligvarekæden Irma forsøger med egne ord at arbejde sig hen imod at blive et “nyskabende” og “urbant madhus.”

Som et led i den strategi blev der i januar indgået et samarbejde med Greater Copenhagen Food Startup og Coop Crowdfunding. Formålet var at kunne tilbyde kunderne varer fra lokale producenter og iværksættere.

Nu er de første varer i rækken så at finde på hylderne i udvalgte butikker, skriver Irma i en pressemeddelelse.

- Vi føler en forpligtelse til at gå allerforrest, når der skal tænkes nyt i forhold til leverandører, siger Irma-direktør Søren Steffensen og fortsætter:

- Jeg ser det som en selvfølgelighed, at Irma støtter op om danske madiværksættere, der tør tænke innovativt, økologisk og bæredygtigt.

Der er tale om varer fra Nø Snacks, Blid, Råhygge - og snart også Copenhagen Winery. Alle opnåede fuld finansiering via Coop Crowdfunding.

LÆS OGSÅ: Irma åbner restaurant i absolut miniformat



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD