Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Ung iværksætter sælger kapsler i massevis

Michael Tobiassen Hansen (th.)




Wednesday den 16 January 2019 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

På to måneder har iværksætter solgt en halv million kaffekapsler. Han har før haft succes med en lignende forretningsmodel.

26-årige Michael Tobiasen Hansen har efter to måneder på markedet leveret en halv million kaffekapsler til 5.000 aktive kunder.

Firmaet hedder Kaffedrengen og giver kunderne mulighed for at abonnere på kaffekapsler til Nespressomaskiner, fremgår det af en pressemeddelelse.

Forretningsmodellen er nærmest identisk med Michael Tobiasen Hansens andet projekt, Barberklingen, som er kommet op på 60.000 medlemmer siden 2016.

- Kaffedrengen skal sidde på mindst 10 procent af markedet inden for to år. Vi skal op i samme skala som Barberklingen, men med kaffe er potentialet endnu større, siger Michael Tobiasen Hansen og fortsætter:

-  Vi er en e-handelsvirksomhed med krudt i røven og på steroider. Vi skal have en masse medlemmer, få en masse feedback og lave en masse nye produkter – alt sammen på baggrund af vores fantastiske kunder.

I 2018 modtog Barberklingen, der handler med barbergrej, den prestigefyldte E-handelspris for Bedste Abonnementsløsning.

LÆS OGSÅ: Mode-iværksætter går uden om butikkerne



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD