Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Irma præsenterer sin egen udgave af Black Friday

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 20 November 2018 kl. 11:11 af: Kristian Holgersen

 

Det normale Black Friday-koncept passer ikke til Irma, mener direktør. Men dagen bliver alligevel markeret - bare på en anden måde.

Selvom Irma og Black Friday ikke rigtig går i spænd, så vælger dagligvarekæden alligevel at gøre noget ud af dagen.

Det har bare krævet en justering af det normale koncept, fremgår det af en pressemeddelelse med Coop som afsender.

På fredag kan Irma-kunderne købe postkort, hvor prisen på tyve kroner går ubeskåret til Unicefs arbejde for verdens udsatte børn. Arrangementet - som har fået navnet Black Donation - er tænkt som en ny tradition.

- I Irma har vi ikke noget mod, at andre kæder holder Black Friday, men det er langt fra den måde, vi arbejder på, siger Irma-direktør Søren Steffensen.

- Og det er langt fra den måde vores kunder værdsætter. Derfor er vi glade for at indgå dette samarbejde med Unicef, fortsætter han.

Tidligere har også Kvickly og Superbrugsen meldt ud, at de markerer Black Friday på deres egen måde. Her er der tale om et fælles tiltag under navnet Give Back Friday, der bygger på gode erfaringer fra et Kvickly-varehus i Albertslund.

LÆS OGSÅ: Fødselsdag i Tiger: Som Black Friday i USA - bare værre



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD