Føtex hyrer Silvans marketingchef
Silvans marketingchef skifter nu til Føtex, hvor hun kommer til at varetage en ny stilling.
Føtex vil øge sit fokus på branding af kæden. Derfor har dagligvarekæden ansat Susanne Christensen som ny brandmanager, skriver skriver Huset Markedsføring.
Den nye brandmanager kommer fra en stilling som marketingchef hos Silvan, hvor hun har været ansat siden 2005. I sit nye job vil Susanne Christensen især skulle fokusere på mere langsigtede initiativer og Føtex' generelle positionering.
Og Susanne Christensen er ikke den første marketingchef, der skifter byggebranchen ud med dagligvarebranchen. I går kunne vi her på detailfolk.dk også berette om en anden kæde i Dansk Supermarked, der har været på rov blandt marketingcheferne i byggebranchen. Bilka har nemlig ansat Alice Monberg, der kommer fra XL Byg, som ny marketingchef i kæden.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Nemlig.com går ind i priskampen og gennemfører fyringsrunde
Flytter produktionen hjem fra Kina
Færre forhandlere og digitalt fokus banker gang i salget
Stor ændring på dagligvaremarkedet hænger ved
Flügger præsenterer to nye navne i de øvre lag
Coop svarer igen med omfattende prisprogram
Tabsramt kæde i Lars Larsen Group åbner flere steder i landet
Topchef glæder sig over flere kunder i butikkerne
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Hvad er din forventning til omsætningen i hele 2022 sammenlignet med (de åbne måneder af) 2021?
(Primært fysisk butik) Hvordan endte julesalget efter Black Friday sammenlignet med 2020?
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2020?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops