Frivillig bagerkæde deler medlemmerne op i to hold
En ændring i medlemsstrukturen skal styrke de enkelte forretninger, lyder det fra frivillig bagerkæde.
Der er ikke længere kun én måde at være en del af bagkæden Konditorbager på.
Fremover skal de enkelte forretninger nemlig vælge mellem to slags medlemskaber, så mulighederne for tilpasning bliver bedre.
- En del af vores medlemmer har høje ambitioner om at udvikle sig og vil udnytte alle de forretningsudviklende tiltag, vi kommer med, mens nogle i højere grad vil drive deres bageri, som de plejer, siger Morten Lapholm, direktør i KonditorBager.
- Vi går ud med én pakke til de bagere, der går all in på vores koncepter, og som samtidig forpligter sig selv og sin forretning til udvikling, og én til dem, der primært er medlem for at benytte sig af stordriftsfordele i forbindelse med blandt andet indkøb og markedsføring, siger han.
Alle i Konditorbager er automatisk kernemedlemmer, som giver adgang til indkøb, facadelogo, tøjlinje til ansatte, markedsføringsmateriale, opskrifter og butiksskilte.
Alt det indgår også i den anden type medlemsskab, multikerne-medlemskab, men derudover får man også adgang til en række ydelser inden for blandt andet udvidet markedsføring, professionel sparring, forretningsudvikling og økonomistyring.
KonditorBager er en landsdækkende kæde af bagerforretninger fordelt over hele landet.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Succesfulde iværksættere ramt af uvant modgang
Stor kæde blev 20 butikker rigere i maj
Boligkæde med kronisk røde tal på bundlinjen taber igen millioner
Mangeårig direktør stopper hos stor koncern
Herretøjsmærke i vækst har haft det bedste år nogensinde
Lidl Danmark får hjælp af international brandingekspert
Harald Nyborg har åbnet butik på central adresse i København
Maj bliver kaldt en skuffende måned for dansk nethandel
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Succesfulde iværksættere ramt af uvant modgang
Stor kæde blev 20 butikker rigere i maj
Boligkæde med kronisk røde tal på bundlinjen taber igen millioner
Mangeårig direktør stopper hos stor koncern
Herretøjsmærke i vækst har haft det bedste år nogensinde
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops