Enorm influencer slår pjalterne sammen med dansk brillemærke
En af verdens mest fulgte influencere er gået sammen med dansk brillemærke. Det gør stifteren stolt.
Brillemærket Messyweeknd har indgået et samarbejde med amerikanske Logan Paul, som gennem årene har opbygget sig en enorm følgerskare på de sociale medier.
Sammen med Logan Pauls eget tøjmærke - Maverick - laver Messyweeknd en lille kollektion af solbriller. Ganske få timer efter den første lancering var de fleste allerede udsolgt.
- Det her er stort, skriver stifteren af Messyweeknd, Marc Østerskov, i et opslag på LinkedIn.
- Processen har varet i mere end 12 måneder, og resultatet er second to none, hvis man spørger mig. Designet, kvaliteten og samarbejdet med en af de største influencere og hans tøjmærke gør mig mere end stolt, skriver han.
Det københavnske brillemærke blevet lanceret i 2018 for at tage kampen op mod de etablerede mærker på markedet. I øjeblikket sælger Messyweeknd solbriller gennem sin egen salgskanal på nettet og i mere 150 eksterne modebutikker i Europa.
Logan Paul, manden bag tøjmærket Maverick, følges af over 50 millioner mennesker på Youtube og Instagram. Han fik ekstra meget opmærksomhed, da han boksede mod verdensstjernen Floyd Mayweather.
Messyweeknd er ikke det eneste brillemærke, som bruger berømtheder i markedsføringen. Tidligere har især Christopher Cloos gjort sig bemærket ved at have et samarbejde med sportsstjernen Tom Brady.
LÆS OGSÅ: Dansk brillemærke skaffer millioner efter anderledes investering
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Gylden periode ruster tøjbutikker til mere usikre tider
Dagrofa satser videre på ny franchisemodel
Eksklusive varer gav kæmpe omsætning i weekenden
Nye toner fra nethandlen: 2023 bliver et comeback-år
Detailsalget ramte en bemærkelsesværdig bundrekord i december
Coop åbner et nyt kapitel i driften af ny discountkæde
Kæde siger nu fra over for chikane fra kunderne
Stor kæde af genbrugsbutikker slår salgsrekord
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Giver de nye regler for prismarkedsføring mening for detailbranchen?
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Gylden periode ruster tøjbutikker til mere usikre tider
Dagrofa satser videre på ny franchisemodel
Eksklusive varer gav kæmpe omsætning i weekenden
Nye toner fra nethandlen: 2023 bliver et comeback-år
Detailsalget ramte en bemærkelsesværdig bundrekord i december
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops