Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Topchef om markant nybrud i Boozt: - Vi har høje ambitioner





Topchef om markant nybrud i Boozt: - Vi har høje ambitioner

Hermann Haraldsson, den danske topchef i Boozt, forventer, at boligtilbehør bliver et stort tilløbsstykke i de kommende år. Foto: PR.

Thursday den 22 October 2020 kl. 10:12 af: Kristian Holgersen

Modeplatformen Boozt.com indledder en massiv satsning uden for sit normale sortiment. Det skal blive en af de bedst sælgende kategorier.

Hvert år sælger modeplatformen Boozt.com tøj og skønhedsprodukter for milliarder af kroner.

Men nu bliver sortimentet for første gang udvidet med boligtilbehør som lamper, tæpper og puder. Modeplatformen regner med at have indgået aftaler med i alt 200 brands inden årets fjerde kvartal er gået.

Ifølge topchefen - Hermann Haraldsson - er der ikke tale om en lille tilføjelse. Tværtimod. Målet på sigt er at blive førende på boligtilbehør i hele Norden.

- Vi har høje ambitioner for boligtilbehøret, og vi forventer, at det bliver en af ​​de største kategorier på hele Boozt.com i løbet af de næste fem år, siger han i en pressemeddelelse.

- Vi er en stærk partner for boligbrands, fordi vi kan give dem adgang til vores to millioner nordiske kunder, siger Hermann Haraldsson.

Som et stormagasin

For Boozt.com er udvidelsen af sortimentet desuden et vigtigt skridt på vejen til at skabe oplevelsen af et stormagasin på nettet, mener topchefen.

- Det kommer til at styrke oplevelsen for kunderne, som gennem de senere år i stigende grad er begyndt at købe varer fra de dele af vores sortimentet, børn, sport og skønhedsprodukter, der ligger uden for kerneområdet mode, siger Hermann Haraldsson.

Udvalget af boligtilbehør kommer til at fokusere på nordiske brands fra mellemklassen og premium brands, skriver Boozt.com i pressemeddelelsen.

I 2019 omsatte hele Boozt.com-koncernen for 3,4 milliarder svenske kroner - og kunne i sommer opjustere forventningerne til det nuværende regnskabsår.

LÆS OGSÅ: Boozt øger salget i et “udfordrende marked”



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD