Boozt satser på samarbejde med over 40 topmærker
Der bliver skruet endnu mere op for satsningen på eksklusive samarbejder hos Boozt.com. En række topmærker er med ombord.
Boozt.com er klar med en ny kategori for eksklusive samarbejder, hvor mere end 40 nordiske brands kommer til at designe tøj specielt til modervirksomhedens kunder.
Ifølge en pressemeddelelse fra Boozt.com skal det være med til at cementere positionen som ledende aktør på markedet.
- Boozt collabs (konceptets navn, red) er en mulighed for at udvide samarbejdet med nogle af vores bedst sælgende brands og samtidig kunne tilbyde vores kunder et eksklusivt udvalg af skræddersyede styles, designet efter hvad vi ser markedet efterspørger, siger Peter G. Jørgensen, Chief Commercial Officer hos Boozt.com.
- Det handler om at drage fordel af den viden, vi har om vores kunder og forvandle det til en unik shoppingoplevelse, fortsætter han.
Blandt de involverede modebrands er Coster Copenhagen, Résumé og Munthe. De vil designe kollektioner, hvor tøjet er tilpasset kunderne hos Boozt.com.
Hele Boozt opnåede en omsætning på 2,8 milliarder kroner i 2018.
Udover Boozt.com har virksomheden en outletdel, Booztlet.com, som også har fysiske butikker. Derudover findes der to Beauty by Boozt-butikker med skønhedsprodukter i Roskilde og København.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Læs artiklen her
Seneste nyheder
Milliardær på opkøb skaber god stemning i velkørende koncern
Erfaren detailprofil får ledende stilling i Coops lavpriskæder
Tålmodigt brødrepar åbner første butik på pengestærkt marked
Direktør advarer: Varer ligger og mister værdi i lukkede butikker
Rigmænd må til lommerne for at beskytte stor spisekæde
Udskældt netbutik går i tvangsopløsning
Jysk skifter navnet på de sidste 1.000 butikker
Dansk Erhverv: Sådan kunne en plan for genåbning se ud
Seneste afstemninger
Er det en fornuftig beslutning at lukke specialhandlen ned grundet smittespredning?
(Kun primært fysisk butik afstemning) Hvordan endte den samlede Black Friday omsætning i år sammenlignet med 2019?
(Kun primært fysisk butik afstemning) Hvordan forventer du Black Friday omsætningen bliver i år sammenlignet med 2019?
Bør butikkerne gennemføre Black Friday i 2020?
Mest læste nyheder
Erfaren detailprofil får ledende stilling i Coops lavpriskæder
Salling Group kommer med en appel til alle medarbejdere
Milliardær på opkøb skaber god stemning i velkørende koncern
Direktør advarer: Varer ligger og mister værdi i lukkede butikker
Seneste nyheder
Milliardær på opkøb skaber god stemning i velkørende koncern
Erfaren detailprofil får ledende stilling i Coops lavpriskæder
Tålmodigt brødrepar åbner første butik på pengestærkt marked
Direktør advarer: Varer ligger og mister værdi i lukkede butikker
Rigmænd må til lommerne for at beskytte stor spisekæde
Seneste blogindlæg
Den fysiske butiks største trussel!
6 tips til at gøre din webshop mere brugervenlig
Tobakslov skal være effektiv – men med en højere grad af metodefrihed til detailhandlen
Absurd ”Postmand Per-afgift" fra regeringen vil skade konkurrenceevnen og danske netbutikker
Amazons lancering i Sverige skærper nødvendigheden af fair og lige konkurrencevilkår