Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Vigtigt kvartal gav hobevis af nye kunder til Boozt

Foto: Boozt.com/screendump



Tuesday den 12 February 2019 kl. 09:12 af: Kristian Holgersen

Antallet af kunder stiger markant hos Boozt.com, hvor en vellykket Black Friday var startskuddet til en god jul.

En hel weekend med Black Friday-tilbud gav god fart ud af startblokkene hos Boozt.com, som lykkedes med at holde momentum gennem december.

Det skriver modeportalen i sit regnskab for årets fjerde kvartal, hvor omsætningen lander på 892,5 svenske kroner - mere end 38 procent bedre i forhold til samme periode sidste år.

Resultatet af den primære drift lå godt 35 procent over niveau med 69,1 millioner.

Julen bød med andre ord på trængsel og alarm hos Boozt.com, hvor 90.000 nye kunder fandt vej til de digitale kasseapparater.

- Da efterårs- og vintersæsonen endelig tog fart i slutningen af november og fortsatte ind i december, var et relevant udsalg på Boozt.com med til at sikre en bedre afslutning på året end forventet, fremgår det af regnskabet.

For hele året steg omsætningen med 38,1 procent til 2,8 milliarder svenske kroner, mens resultatet af den primære drift gik fra minus 69,8 millioner til et næsten lige så stort plus.

LÆS OGSÅ: Boozt rækker ud efter milliarderne på sportsmarkedet



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD