Top 10: Denne butikskæde giver landets bedste kundeoplevelser
På en opgørelse over de 10 virksomheder, som er de bedste til gode kundeoplevelser, finder vi flere fra detailhandlen.
Analyseinstituttet Wilke har set nærmere på, hvor gode virksomhederne i Danmark er til at skabe gode kundeoplevelser.
Resultaterne fra den store undersøgelse, som inkluderer 115 virksomheder fra 11 forskellige brancher, er nu blevet regnet om til en top 10-liste.
På førstepladsen finder vi den landsdækkende optikerkæde Louis Nielsen, og det glæder den adm. direktør, Mads Nygaard.
- I butikkerne kan vi give kunden en god og nærværende oplevelse, man ikke oplever på samme måde ved onlinehandel. Det er den helt personlige service og relation, der gør, at kunden kommer igen, siger han i en pressemeddelelse.
- Vi arbejder aktivt med feedback og evaluering, så vi kan følge op på de knap så gode oplevelser. Derfor får alle vores kunder mulighed for at evaluere deres besøg i vores butikker, så vi hurtigt kan rette op, hvis noget er gået skævt, siger Mads Nygaard.
Louis Nielsen er ikke den eneste repræsentant fra detailhandlen på Wilkes top 10 over bedste kundeoplevelser. Længeren nede på listen finder vi også Nemlig.com, Coop.dk, Synoptik og Rema 1000.
TOP 10: DISSE VIRKSOMHEDER ER BEDST TIL KUNDEOPLEVELSER
- Louis Nielsen
- SOS International
- Arbejdernes Landsbank
- Tryg
- Alm. Brand
- CBB Mobil
- Nemlig.com
- Coop.dk
- Synoptik
- Rema 1000
Kilde: Louis Nielsen / Wilke
LÆS OGSÅ: Konsulenthus udpeger de fem største huller i kundeoplevelsen
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Bahne holder fast i det usædvanligt høje niveau på bundlinjen
Den store test af Basalt fortsætter: Flere butikker lukker - og nye åbner
Salling Group sender unge medarbejdere på lejr
Retail Institute Scandinavia hylder butikskæder med priser
DSK stikker en kæp i hjulet på Salling Groups planer
Succesfuld webshop taber pludselig millioner
Butikkerne halter efter i stærkt regnskab fra Dagrofa
Butikscenter får en ansigtsløftning til 100 millioner
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Giver de nye regler for prismarkedsføring mening for detailbranchen?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Bahne holder fast i det usædvanligt høje niveau på bundlinjen
Den store test af Basalt fortsætter: Flere butikker lukker - og nye åbner
Salling Group sender unge medarbejdere på lejr
Retail Institute Scandinavia hylder butikskæder med priser
DSK stikker en kæp i hjulet på Salling Groups planer
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops