Samler markedsføringen af 10 shoppingcentre: - En strategisk udfordring
For første gang skal 10 shoppingcentre markedsføres under en fælles profil. Det traditionelle setup bliver udfordret, siger direktør.
En af landets største ejere af shoppingcentre - Dades - har besluttet at gå nye veje.
I alt står Dades bag 10 shoppingcentre - herunder Hørsholm Midtpunkt, Ro’s Torv og Waves. Selvom de har hver deres særpræg, så kommer de fremover til at blive en del af en fælles markedsføring.
- Vi ønsker både nu og fremover at tilbyde vores lejere den bedste markedsføringsplatform at sælge fra, og det var derfor med fuldt fokus på en styrkelse af markedsføringen, synergi’er og besparelser, at vi besluttede at blive de første i Danmark til at udfordre det traditionelle setup, hvor hvert center driver sin egen markedsføring, siger Jakob Møller, kommerciel direktør i Dades.
Den svære opgave med at samle 10 shoppingcentre under en fælles visuel identitet er gået til reklame- & kommunikationsbureauet Bocca.
- At finde et fælles udtryk til de mange forskellige centre, rummer både en strategisk og kreativ udfordring, men faktisk lå løsningen og ventede på os inde i selve kernefortællingen for hvert enkelt center, siger Morten Theil, der er adm. direktør i Bocca.
- For alle centre rummer en historie, der først og fremmest handler om forskellighed. Forskellige brands med forskellige butikker, der tilbyder forskellige koncepter til forskellige målgrupper. Og det har støbt fundamentet til platformen ’Bedre Sammen,’ siger han.
Dades A/S ejer følgende shoppingcentre: Ballerup Centret, Farum Bytorv, Hørsholm Midtpunkt, Nørreport Centret, RO’s Torv, Sct. Mathias Centret, Spinderiet, Viby Centret, Waterfront Shopping og WAVES.
LÆS OGSÅ: Stærke tal fra genåbningen trods lukkede shoppingcentre
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter