Samler markedsføringen af 10 shoppingcentre: - En strategisk udfordring
For første gang skal 10 shoppingcentre markedsføres under en fælles profil. Det traditionelle setup bliver udfordret, siger direktør.
En af landets største ejere af shoppingcentre - Dades - har besluttet at gå nye veje.
I alt står Dades bag 10 shoppingcentre - herunder Hørsholm Midtpunkt, Ro’s Torv og Waves. Selvom de har hver deres særpræg, så kommer de fremover til at blive en del af en fælles markedsføring.
- Vi ønsker både nu og fremover at tilbyde vores lejere den bedste markedsføringsplatform at sælge fra, og det var derfor med fuldt fokus på en styrkelse af markedsføringen, synergi’er og besparelser, at vi besluttede at blive de første i Danmark til at udfordre det traditionelle setup, hvor hvert center driver sin egen markedsføring, siger Jakob Møller, kommerciel direktør i Dades.
Den svære opgave med at samle 10 shoppingcentre under en fælles visuel identitet er gået til reklame- & kommunikationsbureauet Bocca.
- At finde et fælles udtryk til de mange forskellige centre, rummer både en strategisk og kreativ udfordring, men faktisk lå løsningen og ventede på os inde i selve kernefortællingen for hvert enkelt center, siger Morten Theil, der er adm. direktør i Bocca.
- For alle centre rummer en historie, der først og fremmest handler om forskellighed. Forskellige brands med forskellige butikker, der tilbyder forskellige koncepter til forskellige målgrupper. Og det har støbt fundamentet til platformen ’Bedre Sammen,’ siger han.
Dades A/S ejer følgende shoppingcentre: Ballerup Centret, Farum Bytorv, Hørsholm Midtpunkt, Nørreport Centret, RO’s Torv, Sct. Mathias Centret, Spinderiet, Viby Centret, Waterfront Shopping og WAVES.
LÆS OGSÅ: Stærke tal fra genåbningen trods lukkede shoppingcentre
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Stifter af kæde kan åbne flere butikker trods strid modvind
Mindre kendt navn tager stikket hjem ved E-handelsprisen
Frivillig bagerkæde deler medlemmerne op i to hold
Købmandskæde har fundet en danmarksmester i økologi
Ejeren af Skjold Burne taber omsætning
Salling Group lukker ned for satsning på discountkæde
Makkerpar når langt forbi den halve milliard
Coop bider mærke i ændring af danskernes indkøbsvaner
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Stifter af kæde kan åbne flere butikker trods strid modvind
Mindre kendt navn tager stikket hjem ved E-handelsprisen
Frivillig bagerkæde deler medlemmerne op i to hold
Købmandskæde har fundet en danmarksmester i økologi
Ejeren af Skjold Burne taber omsætning
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops