Så meget koster Shaping New Tomorrows nye kampagne
PROFILJOBS
Magasin søger Flagship Store Sales Manager med stærk ledelses- og retail erfaring
FranchiseMatch søger butikschef og indehaver til Sjölin Jylland: Succesfuldt koncept med stærk vækst!
SVÆRT VED AT SKAFFE RETAILKANDIDATER? Få dit jobopslag her til kun 1995,-
For at være klar til det store Black Friday-udsalg har tøjmærket Shaping New Tomorrow lanceret en kampagne i den dyre ende.
Shaping New Tomorrow har indspillet to film i forbindelse med deres Black Friday-kampagne. Det skriver Dansk Markedsføring.
Filmene alene har krævet en investering på 500.000 kroner, mens et marketing spend på 250.000 kommer oveni. Det skal være med til at øge omsætningen under Black Week fra 40 til 73 millioner kroner.
- Det kommer ikke til at betale sig ind med det samme, siger Christian Aachmann til Dansk Markedsføring. Han er medstifter og CCO hos Shaping New Tomorrow.
- Men det giver os en direkte linje til kunderne, inden vi kommer ind i Black Week, hvor der er kamp om advertising på eksempelvis Facebook. Så snart vi kommer ind i Black Week, tjener vi det ind i løbet af de første par timer, siger Christian Aachmann.
I det seneste årsregnskab nåede Shaping New Tomorrow forbi en omsætning på 200 millioner kroner. Overskuddet før skat var på godt 30 millioner.
Black Friday falder i år den 26. november. Men flere af de store detailkæder tager som altid forskud på glæderne - det gælder blandt andet Shaping New Tomorrow, der holder en hel Black Week.
LÆS OGSÅ: Holdet bag succesfuldt herretøjsbrand sælger ud for at hamre sømmet i bund
Læs hele artiklen på Dansk MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Herretøjskæde overlever: Direktør vil bevare antallet af butikker
Kendt herretøjsbrand: Black friday begrænser spild
Presset herretøjskæde står til at slippe af med 85 procent af gælden
Stræbsomt herretøjsbrand har taget hul på detailsatsning
Afstemning
Seneste nyheder
Medejer af butikskæde trækker sig fra politisk ordførerskab
Et af verdens mest kendte mærker åbner flagskibsbutik i København
Erhvervsmand fra øverste hylde bliver en del af Coop
Lavpriskæde ramt af konkurs efter rod i regnskaberne
Storsælgende koncern satser på shoppingcentre og nethandel
Sportmaster er solgt videre til en ejer med ekspansiv agenda
Et bud på fremtidens indkøbskurv bliver nu testet i Netto
Historisk måling: Danske forbrugere er helt nede i kulkælderen
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Hvad er din forventning til omsætningen i hele 2022 sammenlignet med (de åbne måneder af) 2021?
(Primært fysisk butik) Hvordan endte julesalget efter Black Friday sammenlignet med 2020?
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2020?
Hvordan tror du Black Friday ender i 2021 sammenlignet med sidste år?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Medejer af butikskæde trækker sig fra politisk ordførerskab
Et af verdens mest kendte mærker åbner flagskibsbutik i København
Erhvervsmand fra øverste hylde bliver en del af Coop
Lavpriskæde ramt af konkurs efter rod i regnskaberne
Storsælgende koncern satser på shoppingcentre og nethandel
Seneste blogindlæg
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops
TikTok baner vejen for nye marketing strategier - Lær trenden at kende