Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne

- Lone Rasmussen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

Så meget koster Shaping New Tomorrows nye kampagne

Foto: PR-foto



Torsdag den 4 november 2021 kl. 11:57 - Kilde: Dansk Markedsføring

For at være klar til det store Black Friday-udsalg har tøjmærket Shaping New Tomorrow lanceret en kampagne i den dyre ende.

Shaping New Tomorrow har indspillet to film i forbindelse med deres Black Friday-kampagne. Det skriver Dansk Markedsføring.

Filmene alene har krævet en investering på 500.000 kroner, mens et marketing spend på 250.000 kommer oveni. Det skal være med til at øge omsætningen under Black Week fra 40 til 73 millioner kroner.

- Det kommer ikke til at betale sig ind med det samme, siger Christian Aachmann til Dansk Markedsføring. Han er medstifter og CCO hos Shaping New Tomorrow.

- Men det giver os en direkte linje til kunderne, inden vi kommer ind i Black Week, hvor der er kamp om advertising på eksempelvis Facebook. Så snart vi kommer ind i Black Week, tjener vi det ind i løbet af de første par timer, siger Christian Aachmann.

I det seneste årsregnskab nåede Shaping New Tomorrow forbi en omsætning på 200 millioner kroner. Overskuddet før skat var på godt 30 millioner.

Black Friday falder i år den 26. november. Men flere af de store detailkæder tager som altid forskud på glæderne - det gælder blandt andet Shaping New Tomorrow, der holder en hel Black Week.

LÆS OGSÅ: Holdet bag succesfuldt herretøjsbrand sælger ud for at hamre sømmet i bund

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD