Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

JYSK vælger bureaupartner til 1,5 milliarder aviser

Foto: detailfolk.dk



Monday den 15 August 2016 kl. 10:42 af: Dennis Clausager

Fra 2017 samler JYSK ansvaret for koncernens tilbudsaviser i 19 lande hos et bureau, som virksomheden kender ganske godt i forvejen.

Selvom markedsføring og gode tilbud i dag ofte kommunikeres via digitale kanaler, så er den velkendte tilbudsavis på tryk stadig en vigtig del af JYSKs kommunikation til forbrugere i hele Europa. Og fremover vil ét bureau stå med ansvaret for tilbudsaviserne i 19 lande.

- Forbrugerkommunikation i dag er selvfølgelig meget mere end tilbudsaviser, men med 1,5 milliarder uddelte aviser om året, er det stadig et medie, der betyder meget for JYSK. Aftalen med Agency Spring betyder, at vi fortsat kan udvikle mediet og gøre det endnu stærkere, siger Marketing & Production Manager i JYSK, Peter Kjeldsen.

LÆS OGSÅ: Ny milliardregn over Lars Larsen – og mange nye butikker på vej

Partnervalg faldt på en kending

Agency Spring var i forvejen lead agency for JYSK, og Peter Kjeldsen forventer, at bureauets overtagelse af den samlede avisproduktion i 19 lande vil sætte yderligere skub i samarbejdet om innovation mellem JYSK og Agency Spring.

- JYSK har et mål om at være først med nye idéer. Både når det handler om digital markedsføring og markedsføring i mere traditionelle medier som tilbudsaviser. Ved at øge samarbejdet med Agency Spring kan vi også gøre samspillet mellem digital kommunikation og tilbudsaviser endnu stærkere, siger Peter Kjeldsen.

Forbrugerne vil allerede fra uge 34 i år kunne se effekten af samarbejdet mellem JYSK og Agency Spring, når JYSK præsenterer en fornyet visuel identitet. Der er dog mange flere store opgaver i pipelinen, og både Peter Kjeldsen fra JYSK og Managing Director i Agency Spring Xpress, Lars Bo Hansen, glæder sig til at flytte grænser med det udvidede samarbejde.

- Vi ser frem til at producere verdens bedste tilbudsavis. Jeg tror på, at vi sammen med JYSK kan sætte en ny agenda for, hvordan tilbudsaviser bliver produceret, og vi er glade og stolte over at være blevet valgt til opgaven, siger Lars Bo Hansen.

Den nye aftale mellem JYSK og Agency Spring træder i kraft den 1. januar 2017 og gælder i tre år.

Den første JYSK åbnede i 1979, og JYSK har i dag mere end 2300 butikker og 20.000 medarbejdere i 42 lande. 

LÆS OGSÅ: Lars Larsen køber sengekæde
 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD