Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
Læs bloggen her

Jysk klar med endnu et nyt boligkoncept

Nordic Mood-konceptet er nyt hos Jysk-kæden
Foto: Pressefoto



Tirsdag den 6 oktober 2015 kl. 15:20 af: Søren Duran Duus

Det nye koncept hos ’Dyne Larsen’ har tydeligt afsæt i Skandinavien.

Larsen Larsen og co. er endnu engang klar med et nyt boligkoncept.

Denne gang introducerer dyne- og boligmastodonten Nordic Mood-konceptet, som er specielt udvalgte varer fra Jysks sortiment, som 'repræsenterer moden på det pågældende tidspunkt'.

Ifølge Jysk-kæden er Nordic Mood ’et nyt boligkoncept, hvor du får muligheden for at opnå et stilrent udtryk i dit hjem uden at skulle betale i dyre domme’.

Varerne i Nordic Mood bliver udvalgt og mikset på tværs af varegrupper.

LÆS OGSÅ: Sådan vil Jysk lokke flere kunder i butikkerne

- Her kan du finde inspiration til dit næste sidebord, fine pyntepuder, hyggeskabende lysestager, varme plaider og meget mere, lyder det fra Jysk, som oplyser, at stilen i Nordic Mood er skandinavisk.

Den første Jysk-butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har Jysk Group over 2.200 butikker og 19.000 medarbejdere i 39 lande.

LÆS OGSÅ: Jysk satser på kriseramt land



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD