Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Sådan vil Jysk lokke flere kunder i butikkerne

Foto: detailfolk.dk



Monday den 17 August 2015 kl. 11:39 - Kilde: Finans

Lars Larsen er klar med konceptplan for, hvordan den store butikskæde får endnu flere kunder til butikkerne i storbyer rundt i verden.

I jagten på flere kunder i storbyer og højere omsætning lancerer Jysk-koncernen et nyt butikskoncept med mindre forretninger, som placeres i storcentre.

Det skriver erhvervsmediet Finans.

Det nye koncept har været afprøvet med et par butikker i Sverige og Kina, hvor Jysk tog fejl ved i første omgang at åbne kædens vanlige storbutikker. Ifølge Finans vil Jysk fremover satse på mindre butikker, hvor der nu indrettes mindre butikker med færre produkter - men større fokus på kvalitet rettet mod soveværelset.

Erfaringerne fra Sverige og Kina skal bruges i Jysks butik i storcentret Field's ved København. En butik, der åbner i slutningen af august.

LÆS OGSÅ: Jysk indtager nyt land

Væsentligt mindre butikker

- Vi vil gerne endnu bredere ud og ramme kunderne, som bor i metropoler og bykerner, men som måske ikke kommer ud i de områder, hvor vores klassiske butikker ligger. Det er væsentligt mindre butikker i det nye koncept, tilpasset den urbane livsstil, siger Bo Andersen, landechef for Jysk i Danmark, til Finans.

Jysk-koncernen har 2.273 butikker i 37 lande.

LÆS OGSÅ: Jysk gav ansatte tømmermændsfri

Læs hele artiklen på Finans


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD