Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"De liberale erhverv bør investere i deres online synlighed, så de er klar til genåbningen"

- Thomas Bogh, Bonzer
Læs bloggen her

Irma om satsning på drikkevarer: Ikke kun filantropi

Foto: PR



Tirsdag den 10 november 2020 kl. 10:27 - Kilde: Børsen

De strenge restriktioner får producenter til at brænde inde med drikkevarer. Det har fået Irma til at udvikle konceptet Bar 22.

Lige i øjeblikket ser det småt ud med de våde nætter på restauranter og barer. På grund af coronakrisen lukker hele byen allerede klokken 22.

Det er hårde betingelser for mindre producenter af drikkevarer, som har svært ved at holde omsætningen gående. Men nu træder dagligvarekæden Irma til med lidt hjælp, skriver Børsen.

Gennem konceptet Bar 22 vil Irma sælge drikkevarer fra en række mindre producenter. Selvom kunderne får en rabat på 22 procent i forhold til prisen ude i byen, så får producenterne stadig fuld indkøbspris.

Ifølge direktøren for Irma, Søren Steffensen, er der ikke kun tale om filantropi.

- Hvis de små leverandører, der er bæredygtige og gør alle de ting, vi gerne vil i Irma, stille og roligt går hen og dør, så mister vi jo også leverandører til Irma, og så får vi det endnu mere besværligt i fremtiden, siger Søren Steffensen til Børsen.

LÆS OGSÅ: Irma slår ind på ny strategi: Det kan blive dyrt

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD