Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Irma beder kunderne om hjælp til at skille sig mere ud fra mængden

Foto: detailfolk.dk



Irma beder kunderne om hjælp til at skille sig mere ud fra mængden

Charlotte Norby har været kædedirektør i Irma siden foråret. Hun kom fra en stilling som adm. direktør for Løgismose Meyers.

Tuesday den 15 June 2021 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

Gennem en ny kampagne vil Irma have aktiveret kunderne, så de kan hjælpe butikkerne med at få et mere specielt sortiment.

De vil gerne skille sig lidt mere ud fra mængden i den sjællandske dagligvarekæde Irma.

I en ny kampagne under overskriften Irma elsker madiværksættere bliver kundene opfordret til at tippe Irma om små og mindre kendte producenter, som kunne være gode at have i butikkernes sortimentet. Det skriver Coop i en pressemeddelelse.

- Irma har altid været på de smås side i form af de mindste producenter og de største ildsjæle, der brænder for at udvikle nye og bedre smagsoplevelser, siger Charlotte Norby, som har været kædedirektør i Irma siden april, hvor hun afløste Søren Steffensen efter næsten fem år.

Undervejs i coronakrisen havde Irma også gang i kampagnen #tænksmåt, som som endte med at fordoble salget af varer fra små fødevareproducenter.

Ser flere ændringer i branchen

Charlotte Norby nævner tre ændringer i dagligvarebranchen, som har gjort, at Irma nu går endnu hårdere efter at få et sortiment af varer, som ikke ligner alle konkurrenternes.

- Kundernes interesse for mere unikke produkter og større smagsoplevelser er vokset de seneste år, under corona nærmest eksplosivt, siger kædedirektøren og fortsætter til punkt nummer to:

- Nye producenter pibler frem. Der har næppe nogensinde før været så mange, helt små, eksperimenterende entusiaster inden for udvikling af nye mad- og drikke oplevelser.

- Irma har som sit grundlæggende formål at tilbyde kunderne varer, der udfordrer de kendte standarder. Sådan har det været i kædens 135-årige historie. For at det også skal være sådan i fremtiden, så skal vi finde og støtte mange nye, som i dag er små, men som kan blive store i fremtiden, siger Charlotte Norby.

LÆS OGSÅ: Lille ønskebutik i Irma-kæden er kommet godt fra start



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD