Ægtepar finder den helt rigtige plads til deres nye flagskibsbutik
Eksekveringen af vækststrategien skrider fremad for ægtepar bag dansk smykkemærke, som lige nu åbner butikker på flere markeder.
Smykkemærket Maanesten, som Børsen netop har udråbt til at være en af årets Gazeller, er i fuld gang med rulle sit koncept ud i flere lande.
I et opslag på LinkedIn har virksomheden for nylig præsenteret en nyåbnet butik i Berlin, og nu kan mediet Fashion Forum berette om en kommende flagskibsbutik i København.
Efter at have set på en masse lokaler i byen, valgte stifterne af Maanesten - Henrik og Lotte Venø Callesen - at placere flagskibsbutikken i Pilestrædet, som ligger helt inde i centrum omkranset af flere kendte tøjbutikker.
Helt i tråd med den offensive vækststrategi har stifterne af Maanesten også været aktive på det norske marked, hvor man har åbnet flere butikker i den seneste tid.
- Vi har store forventninger til at åbne nye butikker i en tid, hvor andre må lukke dørene, og vi håber og tror på, at vi vil få mange besøgende, sagde den norske landechef, Ida Jensen, tidligere på året til
Henrik og Lotte Venø Callesen startede hjemme ved køkkenbordet i 2010, men siden har Maanesten vokset sig til en stor forretning med forhandlere i flere lande. Med flagskibsbutikken i Pilestræde når virksomheden op på at have 10 danske butikker.
LÆS OGSÅ: Smykkebrand tager hul på international detail-strategi
Læs hele artiklen på Fashion ForumFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter