Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Facebook bremser reklame fra brillekæde

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 14 August 2019 kl. 10:03 - Kilde: Dansk Markedsføring

En ny reklamefilm fra Louis Nielsen falder ikke i god jord hos Facebook, der kalder den for provokerende.

De fleste læsere har sikkert set flere reklamer med det velkendte slogan Sku’ Ha’ Gået til Louis Nielsen.

Men en af de seneste reklamefilm i rækken, hvor et par er på stranden, har ikke fået så meget udbredelse, som den ellers kunne have fået. Det skriver Dansk Markedsføring.

Da Louis Nielsen valgte at betale for at gøre reklamefilmen synlig på Facebook, satte det sociale medie nemlig foden ned. Indholdet var for “seksuelt provokerende” til at blive delt på den måde, lød begrundelsen.

Beslutningen undrer Kristian Mortensen, der er kommunikationschef hos Louis Nielsen.

- Videoen er fuldstændig harmløs, og vi kan kun ryste på hovedet over den bonerthed, som Facebook repræsenterer ved at stoppe vores annoncering af videoen, siger han Dansk Markedsføring.

Se videoen her:

LÆS OGSÅ: Jysk sætter tryk på digitale reklamer

 

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD