Jysk sætter tryk på digitale reklamer
Der bliver nu pumpet markant flere penge i Jysks digitale reklamebudget.
Hos Jysk Nordic vokser det digitale reklamebudget med over 50 procent, skriver Dansk Markedsføring.
En del af pengene bliver taget fra de gammeldags tilbudsaviser, forklarer Michael Gade. Han er Marketing Director i Jysk Nordic.
- Kunderejserne bliver mere og mere digitale, og vi skal være der, hvor kunderne er. Og i takt med, at vi også i vores egne løbende målinger ser en øget effekt af de digitale aktiviteter, så er det en naturlig vej at gå, siger han og fortsætter:
- Vores digitale budget vokser dels, fordi der kommer flere lande til hvert år - fx skal vi ind i Rusland i 2020 - men også fordi vi allokerer ressourcer fra andre kanaler, fx de trykte aviser.
Jysk gjorde blandt andet gode erfaringer, da julekataloget ikke nåede at blive trykt sidste år. I stedet blev alt lagt på nettet og tv, hvilket gav langt mere reach end ellers, fremgår det af artiklen.
Budgettet for annoncer ligger på omkring en milliard kroner i Jysk Nordic.
LÆS OGSÅ: Lars Larsens møbelkæder bløder
Læs hele artiklen på Dansk MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter