Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Jysk sætter tryk på digitale reklamer

Foto: Jysk/PR



Tuesday den 30 April 2019 kl. 10:20 - Kilde: Dansk Markedsføring

Der bliver nu pumpet markant flere penge i Jysks digitale reklamebudget.

Hos Jysk Nordic vokser det digitale reklamebudget med over 50 procent, skriver Dansk Markedsføring.

En del af pengene bliver taget fra de gammeldags tilbudsaviser, forklarer Michael Gade. Han er Marketing Director i Jysk Nordic.

- Kunderejserne bliver mere og mere digitale, og vi skal være der, hvor kunderne er. Og i takt med, at vi også i vores egne løbende målinger ser en øget effekt af de digitale aktiviteter, så er det en naturlig vej at gå, siger han og fortsætter:

- Vores digitale budget vokser dels, fordi der kommer flere lande til hvert år - fx skal vi ind i Rusland i 2020 - men også fordi vi allokerer ressourcer fra andre kanaler, fx de trykte aviser.

Jysk gjorde blandt andet gode erfaringer, da julekataloget ikke nåede at blive trykt sidste år. I stedet blev alt lagt på nettet og tv, hvilket gav langt mere reach end ellers, fremgår det af artiklen.

Budgettet for annoncer ligger på omkring en milliard kroner i Jysk Nordic.

LÆS OGSÅ: Lars Larsens møbelkæder bløder

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD