Jysk åbner sin første butik på asiatisk kæmpemaked
Om fem år skal der være 30 Jysk-butikker på det nye marked, lyder målsætningen.
En fejlslagen satsning i Kina har ikke spoleret Lars Larsens appetit for at gå ind på andre asiatiske markeder.
Ifølge en pressemeddelelse har Jysk nemlig åbnet sin første thailandske butik i hovedstaden Bangkok med den lokale partner Boonthavorn Group.
I første omgang åbner seks butikker - to flagskibsbutikker og fire mindre city stores - men målet er at nå op på 30 inden for de næste fem år.
- En styrkerne ved Jysk er vores evne til at være tæt på kunderne gennem et veludbygget net af butikker, siger Frederik Kåre Kroun. Han er franchisedirektør i Jysk Nordic, som står bag satsningen i Thailand.
- Det kræver en god franchisepartner, og det har vi fundet i Boonthvavorn Group, som kan give vores forretning i Thailand et stærkt fundament, fortsætter han.
LÆS OGSÅ: Jysk kaster trecifret millionbeløb efter digitalisering
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter