Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops"

- Thomas Bogh, Bonzer
Læs bloggen her

Elgiganten har valgt nyt kreativt bureau

Foto: Elgiganten



Mandag den 6 december 2021 kl. 11:46 af: Kristian Holgersen

Den nordiske elektronikkæde, som omsætter for næsten 50 milliarder norske kroner om året, har indgået en aftale med kreativt bureau.

Elgiganten er netop nået til enighed om et samarbejde med det kreative bureau Publicis.

Aftalen gælder for hele Norden, hvor elektronikkoncernen har 414 varehuse og en samlet omsætning på næsten 50 milliarder kroner. Det skriver Elgiganten i en pressemeddelelse.

Jagten på et nyt bureau har varet i flere måneder, og til sidst stod valget mellem fire kandidater.

- Pitchrunden har været både svær og tidskrævende. Svær fordi vi stod overfor så mange dygtige og kreative bureauer og tidskrævende, fordi vi ønskede at bruge tid på virkelig at lære hinanden at kende. En ting er at levere et godt stykke arbejde, men kemien skal også være der. Ellers bliver ethvert samarbejde udfordrende, Jimmi Frederiksen. Han er Head of Brand & Digital i Danmark.

- Men vi er lykkedes med at finde et bureau, som vi tror kan tage os videre på rejsen og hjælpe os med at sætte baren endnu højere i fremtiden. Vi er derfor meget glade og ser frem til at smøge ærmerne op sammen med Publicis, siger han.
Elgiganten fortsætter samarbejdet med Dentsu/Carat som nordisk mediebureau.

Elgiganten har valgt nyt kreativt bureauElgiganten har valgt nyt kreativt bureau.

LÆS OGSÅ: Travl tid i Elgiganten: Varehus på varehus skyder op



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD