Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

De første tegn på rødglødende black friday dukker op

Foto: detailfolk.dk



Onsdag den 23 november 2022 kl. 11:57 af: Kristian Holgersen

Mange har forsøgt at spå om størrelsen på årets black friday, men nu begynder de første konkrete målinger at tikke ind.

I ugevis har undersøgelser, analyser og prognoser givet forskellige bud på udfaldet af årets black friday-kampagner.

Hos MobilePay har de imidlertid fået de første data ind fra marken, og de taler deres tydelige sprog. Forbrugerne er klar på at handle.

- Black Week på nettet er startet i højeste gear for MobilePay. Danskerne har de første to døgn e-handlet i et omfang, der massivt overgår sidste års rekorduge, skriver MobilePay i et opslag på LinkedIn.

Til Dansk Erhverv uddyber Lars Green fra MobilePay Online situationen:

- Sidste år på samme tid (tirsdag kl.11:00) lå vi på 17.000 transaktioner, og i år er vi på 30.500 transaktioner. Det ser ud som en vinder, siger Lars Green.

Mandag og tirsdag har MobilePay registreret transaktioner for i alt 568 millioner kroner. Det er en pæn del af sidste års samlede omsætning for hele black friday-kampagnen, som lå på 2,2 milliarder kroner.

LÆS OGSÅ: Priser stiger i ugerne op til black friday



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD