Dansk Supermarked afslører nyt navn
Den store detailhandelskoncerns navn er blevet mere internationalt og den visuelle fremstilling mere moderne.
Farvel til Dansk Supermarked – og goddag til Dansk Supermarked Group.
Måske umiddelbart ikke en revolutionerende navneændring, men det nye navn kommer som led i at skærpe detailhandelskoncernens internationale identitet som følge af en ny såkaldt corporate identity.
Udover tilføjelsen af ’Group’ til ’Dansk Supermarked’ er den visuelle fremstilling af den store danske detailhandelskoncern, som blandt andet står bag Netto, Føtex, Bilka og Salling, blevet mere tidssvarende, hvilket blandt andet ses på det nye site dansksupermarked.com.
- Den mørkeblå farve, som er så velkendt for Dansk Supermarked Group, er bevaret i den nye identitet. Men samtidig er der tilføjet en orange, der komplementerer det klassiske og fortæller historien om det nye Dansk Supermarked Group, siger Jesper Herholt, kreativ direktør hos reklamebureauet Envision, i en pressemeddelelse.
LÆS OGSÅ: Dansk Supermarked går nye veje med kæmpe sats
Reklamebureauet har arbejdet på 'at skabe balance mellem det tidløse og klassiske og den åbenhed og modernitet, der kendetegner koncernen i dag'.
Omkring 47.000 arbejder i dag i Dansk Supermarked Group, som driver både e-commerce og over 1.400 europæiske butikker.
LÆS OGSÅ: Loyalitetskampagner: Dansk Supermarked afslører salgstal
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter