Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Loyalitetskampagner: Dansk Supermarked afslører salgstal

Foto: Pressefoto



Thursday den 3 September 2015 kl. 08:50 af: Søren Duran Duus

Detailhandelskoncernen søsætter sin 12 loyalitetskampagne. Denne gang skal der kapres flere kunder i Føtex og Salling.

Ny guldmærkekampagne skal få flere danskere til at handle i Føtex og Salling.

Således oplyser Dansk Supermarked, at detailhandelskoncernen nu skyder sin 12. loyalitetskampagne i gang. Den sker, når kampagnen rammer Føtex og Salling, hvor italienske køkkenprodukter skal erstatte telte, soveposer og liggeunderlag, som har været at finde i den netop afsluttede guldmærkekampagne.

Italiensk Guzzini er ifølge Dansk Supermarked kendt for sine funktionelle og stilfulde produkter med et enkelt design og har mere end 100 års erfaring med fremstilling af køkkenudstyr.

- Vi har store forventninger til kampagnen, fordi vi ved, at kunderne sætter pris på køkkenprodukter af høj kvalitet. Guzzini er en virksomhed med en lang historie, der altid har været kendt for deres moderne design og udtryk, og vi forventer, at serien vil falde i mange danskeres smag, siger indkøbsdirektør i Nonfood, Henrik Schmidt, i en pressemeddelelse.

LÆS OGSÅ: Underskriftsindsamling mod populær samlekampagne

Salgstal per kampagne 

Siden 2012 har kunderne samlet mærker i Dansk Supermarkeds butikker for at opnå fordelagtige rabatter på blandt andet køkkenudstyr.

Tidligere guldmærkekampagner med alt fra køkkenknive, gryder, bestik og sports- og outdoorudstyr har medført et salg på mellem 500.000 og 1,7 millioner af de pågældende varer per kampagne. Set i det lys, mener Henrik Schmidt ikke, at danskerne er mættede på køkkenfronten endnu.

Dansk Supermarked oplyser til detailfolk.dk, at varerne i de løbende loyalitetskampagner kun er at finde i perioden for den pågældende kampagne. Og at langt størstedelen af kunderne, som køber varer, der indgår i en loyalitetskampagne, vælger at benytte sig af mærkesamling.

Den nye loyalitetskampagne i Føtex og Salling begynder 12. september og kører frem til og med 31. december.

LÆS OGSÅ: Dansk Supermarked i ny loyalitetskampagne



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD