Loyalitetskampagner: Dansk Supermarked afslører salgstal
Detailhandelskoncernen søsætter sin 12 loyalitetskampagne. Denne gang skal der kapres flere kunder i Føtex og Salling.
Ny guldmærkekampagne skal få flere danskere til at handle i Føtex og Salling.
Således oplyser Dansk Supermarked, at detailhandelskoncernen nu skyder sin 12. loyalitetskampagne i gang. Den sker, når kampagnen rammer Føtex og Salling, hvor italienske køkkenprodukter skal erstatte telte, soveposer og liggeunderlag, som har været at finde i den netop afsluttede guldmærkekampagne.
Italiensk Guzzini er ifølge Dansk Supermarked kendt for sine funktionelle og stilfulde produkter med et enkelt design og har mere end 100 års erfaring med fremstilling af køkkenudstyr.
- Vi har store forventninger til kampagnen, fordi vi ved, at kunderne sætter pris på køkkenprodukter af høj kvalitet. Guzzini er en virksomhed med en lang historie, der altid har været kendt for deres moderne design og udtryk, og vi forventer, at serien vil falde i mange danskeres smag, siger indkøbsdirektør i Nonfood, Henrik Schmidt, i en pressemeddelelse.
LÆS OGSÅ: Underskriftsindsamling mod populær samlekampagne
Salgstal per kampagne
Siden 2012 har kunderne samlet mærker i Dansk Supermarkeds butikker for at opnå fordelagtige rabatter på blandt andet køkkenudstyr.
Tidligere guldmærkekampagner med alt fra køkkenknive, gryder, bestik og sports- og outdoorudstyr har medført et salg på mellem 500.000 og 1,7 millioner af de pågældende varer per kampagne. Set i det lys, mener Henrik Schmidt ikke, at danskerne er mættede på køkkenfronten endnu.
Dansk Supermarked oplyser til detailfolk.dk, at varerne i de løbende loyalitetskampagner kun er at finde i perioden for den pågældende kampagne. Og at langt størstedelen af kunderne, som køber varer, der indgår i en loyalitetskampagne, vælger at benytte sig af mærkesamling.
Den nye loyalitetskampagne i Føtex og Salling begynder 12. september og kører frem til og med 31. december.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter