Dansk Supermarked i ny loyalitetskampagne
Dansk Supermarked har haft så stor succes med sine kampagner med samlemærker, at dagligvaregiganten nu lancerer endnu en af slagsen.
For 11. gang giver Dansk Supermarked nu danskerne mulighed for at samle guldmærker, der giver rabat på udvalgte varer.
Denne gang kan kunderne købe sports- og outdoorprodukter fra Hi-Tec med op til 75 procent rabat for de indsamlede mærker, der kan fås ved køb i Føtex, Bilka, Salling eller på hjemmesiderne bilka.dk og Salling.dk.
Dansk Supermarked lancerede den første guldmærkekampagne i 2012, hvor varehusene nærmest blev løbet over ende af kunder, der ville have gryder fra Thomas Cook & Pour. Kampagnen endte med 1,7 mio. solgte gryder. Siden har dagligvaregiganten kørt otte guldmærkekampagner og to Animal Planet-dyrekort kampagner – alle med stor succes.
- Den forestilling, som vi og andre i branchen havde, om, at danskerne ikke var interesserede i at samle mærker, var helt forkert. Jeg er glad for, at vi dengang lod det komme an på en prøve. I dag er der nærmest ikke den kæde, som ikke kører loyalitetskampagner, og det at samle på rabatmærker er nærmest blevet en folkesport, siger indkøbsdirektør Jean Ladehoff, som er ansvarlig for kampagnerne, i en udtalelse.
For hver 50 kroner man køber for, optjener man et guldmærke. Ved at indløse mellem 10-40 mærker kan kunderne købe 16 forskellige produkter med rabat fra hollandske Hi-Tec.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter