Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Dansk Supermarked i ny loyalitetskampagne

Foto: Dansk Supermarked



Tuesday den 5 May 2015 kl. 11:45 af: Freja Thorbech

Dansk Supermarked har haft så stor succes med sine kampagner med samlemærker, at dagligvaregiganten nu lancerer endnu en af slagsen.

For 11. gang giver Dansk Supermarked nu danskerne mulighed for at samle guldmærker, der giver rabat på udvalgte varer.

Denne gang kan kunderne købe sports- og outdoorprodukter fra Hi-Tec med op til 75 procent rabat for de indsamlede mærker, der kan fås ved køb i Føtex, Bilka, Salling eller på hjemmesiderne bilka.dk og Salling.dk.

Dansk Supermarked lancerede den første guldmærkekampagne i 2012, hvor varehusene nærmest blev løbet over ende af kunder, der ville have gryder fra Thomas Cook & Pour. Kampagnen endte med 1,7 mio. solgte gryder. Siden har dagligvaregiganten kørt otte guldmærkekampagner og to Animal Planet-dyrekort kampagner – alle med stor succes.

- Den forestilling, som vi og andre i branchen havde, om, at danskerne ikke var interesserede i at samle mærker, var helt forkert. Jeg er glad for, at vi dengang lod det komme an på en prøve. I dag er der nærmest ikke den kæde, som ikke kører loyalitetskampagner, og det at samle på rabatmærker er nærmest blevet en folkesport, siger indkøbsdirektør Jean Ladehoff, som er ansvarlig for kampagnerne, i en udtalelse.

For hver 50 kroner man køber for, optjener man et guldmærke. Ved at indløse mellem 10-40 mærker kan kunderne købe 16 forskellige produkter med rabat fra hollandske Hi-Tec.

LÆS OGSÅ: Så gamle er Dansk Supermarkeds rabatmærker



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD