Dansk Supermarked genopliver sin mest succesfulde loyalitetskampagne
Dansk Supermarked genopliver nu den mest succesfulde af de loyalitetsskabende samlekampagner, som dagligvaregiganten har kørt de seneste år.
Kunderne i Bilka, Føtex og Salling har siden 2012 kunnet samle sig til rabatter på alt fra knive til kufferter i Dansk Supermarkeds mange forskellige samlekampagner.
Guldmærkekampagnerne har sammen med kampagnen med samlekort fra Animal Planet med alverdens dyr siden 2012 været Dansk Supermarkeds bud på forskellige loyalitetskampagner.
Nu vil dagligvaregiganten så genoplive den mest succesfulde af slagsen, skriver Dansk Supermarked News. Og det er netop dyrekortene, der indtager den position.
- Dyrekortene sprængte alle rammer, og jeg har aldrig set en kampagne virke så intensivt og så hurtigt, siger Jean Ladehoff, der som daværende indkøbsdirektør i Dansk Supermarked var ansvarlig for kampagnen, til Dansk Supermarked News.
Uddelte 78 millioner kort
I løbet af de seks uger, den sidste dyrekortskampagne varede, blev der langet 78 millioner kort over disken, mens der blev solgt over 200.000 samlemapper.
Fra den 21. marts til den 8. maj vil kunderne så igen kunne samle dyrekort, når de handler hos Føtex, Bilka eller Salling.
Temaet for den nye kampagne er verdenshavene og de dyr, der lever under havets overflade. Når kunderne køber for 100 kroner får den en pakke med fire forskellige kort.
LÆS OGSÅ: Supermarkeder har succes med dyrekort
Læs hele artiklen på Dansk Supermarked NewsFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter