Dansk Supermarked gentager succeskampagne
Nu forsøger Dansk Supermarked sig igen med en af de guldmærkekampagner, som dagligvaregiganten tidligere har haft stor succes med.
Alle gode gange seks.
Det har måske været rationalet, da man i Dansk Supermarked besluttede sig for at kaste sig over endnu en guldmærkekampagne i kæderne Føtex, Bilka og Salling.
Siden lørdag har kunderne i hvert fald for sjette gang kunne indsamle mærker, der giver rabat på særligt udvalgte varer. Denne gang er det glas fra Alessi, som man frem til den 14. november kan få rabat på, hvis man har indsamlet mærker nok.
Man får et guldmærke for hver 50 kroner, man handler for i Føtex, Bilka, Bilka.dk, Salling og Salling.dk. For hver 25-40 guldmærke, man indsamler, får man op til 75 procent rabat på otte typer af glas.
Succes ad flere omgange
Dagligvaregiganten har ad flere omgange givet kunderne mulighed for at indsamle mærker, der kunne byttes til forskellige produkter.
I første omgang kunne kunderne bytte guldmærkerne til gryder og pander, derefter var det knive, der kunne samles mærker til, mens det også har været muligt at bytte sine mærker til kufferter og diverse køkkengrej. Derudover har Dansk Supermarked også forsøgt sig med dyrekort, som kunderne kunne indsamle ved køb for et vist beløb.
Kampagnen har ad flere omgange været så stor en succes, at Dansk Supermarked har haft problemer med at levere varer til alle de kunder, der har indsamlet mærker.
For nyligt lancerede dagligvaregiganten også en version af de populære mærker i discountkæden Netto.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter