Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

SuperBrugsen forsøger sig med mærkeordning

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 11 February 2014 kl. 05:50 af: Freja Thorbech

Nu gør SuperBrugsen Dansk Supermarked kunsten efter og forsøger sig med en mærkeordning, der giver kunderne rabat på køkkenudstyr.

Nu forsøger SuperBrugsen sig med en mærkeordning i stil med  Dansk Supermarkeds succesfulde Guldmærke-kampagne.

LÆS OGSÅ: Varehuse sælger millioner af gryder i succes-kampagne

I Coop-kæden kan man fra den 16. februar til den 31. maj samle mærker, hver gang man handler i en af kædens butikker.

Kunderne får 1 mærke per 50 kroner, de køber for. Når man har samlet 60 mærker, kan man købe køkkengrej fra det tyske kvalitetsmærke WMF med stor rabat.

- Vi synes, WMF køkkengrej hænger godt sammen med det, vi står for i SuperBrugsen: Nemlig at være den kæde, der gør det lidt enklere at få mad af god kvalitet til en rimelig pris, siger kædedirektør i SuperBrugsen, Michael Løve, i en udtalelse.

Kan samle mærker på mobilen

For medlemmerne af Coop byder mærkekampagnen på en ny mulighed. De kan samle mærker på deres smartphone. Ved at downloade en app på sin smartphone og scanne sit medlemskort hver gang man handler, modtager man automatisk sine mærker i app´en.

LÆS OGSÅ: Coop tester rabatkuponer



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD