Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

SuperBrugsen satser mobilt

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 16 October 2013 kl. 10:10 - Kilde: Huset Markedsføring

Mobiltelefonen skal i fremtiden spille en langt større rolle i SuperBrugsens markedsføringsstrategi.

Der bliver skruet ned for tilbudsaviserne og op for mobilen. Det siger marketingchef for SuperBrugsen, Jeff Salter, til Huset Markedsføring.

Supermarkedskæden har et marketingsbudget på et trecifret millionbeløb. I dag bruges 70 procent af budgettet på tilbudsaviser, men om fem år skal de trykte avisers andel være nede på 40-50 procent, fortæller Jeff Salter til Huset Markedsføring. Han siger til mediet, at det blandt andet skyldes den store andel af danskere, der siger 'nej tak' til reklamer, men også danskernes hang til smartphones. Kæden har allerede lavet en digital tilbudsavis, der fungerer godt på mobilen. Den er man netop nu i gang med at udvikle, så tilbuddene bliver mere individuelle. Og mobilen er et medie, der har en lav kontaktpris og en høj effektivitet, siger marketingschefen til Huset Markedsføring.

Også på Facebook vil kæden satse. Her har SuperBrugsen kontakt med over 130.000 brugere, og i fremtiden vil man investere i at udnytte de muligheder, som netop dette sociale medie tilbyder, siger Jeff Salters til Huset Markedsføring.

LÆS OGSÅ: SuperBrugsen har vendt skuden

Læs hele artiklen på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD