Triumph lancerer anderledes kampagne
VIDEO: Triumph vil med en animeret undertøjsmodel motivere kvinder til at indlede jagten på den helt rigtige BH.
Nu skal alverdens kvinder i gang med jagten på den perfekte BH.
Det mener man i hvert fald hos Triumph, der har lanceret den internationale kampagne 'Find the One'.
Som et led i kampagnen har lingerigiganten lavet en animeret kortfilm, der i bedste Disney-stil fortæller historien om den livsændrende oplevelse, det kan være at finde den helt rette BH (se filmen i klippet nedenfor).
Det er første gang, et lingeribrand bruger animationsformatet, og første gang Triumph har valgt at animere sin kampagnemodel.
- Det er meget vigtigt for os at finde nye og innovative måder at fortælle forbrugerne om fordelene ved at finde den perfekte BH. Ved at transformere vores model Hannah til en tegneseriefigur bevæger vi os ud på ny og ukendt grund, hvor målet har været at skabe en dragende, visuel oplevelse, der fanger den magiske følelse, det er at finde den BH, der ændrer dit liv – ”The One”, siger Chef for brand og marketing hos Triumph, Eszter Sziiarto, i en udtalelse.
Lanceringen af filmen følges op med konkurrencer på forskellige online platforme, ligesom man også kan dele sin egen historie på de sociale medier under hashtagget #FindTheOne.
Triumph International er til stede i mere end 120 lande med mærkerne Triumph og Sloggi. Firmaet har 40.000 wholesale-kunder, men sælger også sine produkter i 2.100 Triumph-butikker og via en række egne netbutikker.
LÆS OGSÅ: Lingerikædes kampagne giver bagslag på sociale medier
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter