Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Zalando efterligner fysiske butikker med ny service

Foto: Zalando



Monday den 11 June 2018 kl. 09:00 - Kilde: Børsen

Netgiganten forsøger at kapre nye kunder med en helt ny serviceordning, som bliver rullet ud på det danske marked.

Den tyske modeportal Zalando, hvor Anders Holch Povlsen er en af de store aktionærer, går i offensiven for at få flere danske kunder.

Ifølge Børsen bliver kunderne nu tilbudt at få 18 dages kredit. På den måde kan de nå at prøve tøjet og levere det tilbage igen, hvis det ikke passer - helt uden at få trukket penge på kontoen.

I forvejen bliver omkring halvdelen af alle solgte varer på Zalando sendt retur. Både levering og returnering slipper kunderne for at betale.

- Det er en del af vores forretning, og når vi har en stor returprocent, så viser det, at folk har forstået konceptet. I en fysisk butik prøver du jo også varerne, siger Kenneth Melchior, nordisk direktør i Zalando ved en kapitalmarkedsdag i Berlin, skriver Børsen.

LÆS OGSÅ: Zalando investerer massivt for at presse danske konkurrenter

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD