Topfigur forlader Salling Group efter ni år
Forandringerne i Salling Group fortsætter: Direktøren med ansvar for e-commerce har valgt at sige stop.
Thor Skov Jørgensen stopper i Salling Group, hvor han senest har stået i spidsen for den digitale del af forretningen som executive vice president digital og e-commerce.
Det skriver Finans.
Beslutningen er taget i forbindelse Salling Groups nye satsning på hjemmelevering, siger koncernens kommunikationsdirektør, Henrik Vinther Olesen.
- Han har været ni år i koncernen i forskellige ledende roller og haft stor betydning, men har ikke kunnet se sig selv i de andre mulige roller efter den aktuelle omlægning, siger Henrik Vinther Olesen til Finans.
Gennem sine ni år i Salling Group har Thor Skov Jørgensen også været adm. direktør i Føtex og COO i Netto, viser cv’et på LinkedIn.
Salling Group har netop meldt ud, at Føtex Hjemmelevering bliver lukket ned til fordel for en ny model, som har Bilka som omdrejningspunkt.
LÆS OGSÅ: Salling Group rykker rundt på en stribe ledende stillinger
Læs hele artiklen på FinansFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops